grtz

minibandit schreef:dit kan toch niet waar zijn...2 Worksen...met dezelfde designs...![]()
![]()
lijkt op plagiaat van iemand...![]()
ofwel is den Domingo naast den boot gereden...![]()
grand_cru schreef:en Domingo: succes met de achtervolging![]()
petit_cru schreef:annsplD schreef:Net op de E40 Kust - Binnenland tussen Jabbeke en Brugge een hele rij mini's van de Mini Fun Club....
Dat zullen de MITP-gangers geweest zijn...![]()
Die bleven idd gisteren nog kamperen om dan vandaag terug te keren uit de UK.
YELLOW_DINO schreef:Dimitri82 schreef:vanmiddag de yellow_dino nog is tegengekomen se, als ik het goe gezien heb was hij het die op de parking van bakkerij Ellen stond in Boechout
Dat zal et vrouwke geweest zijn dan
Dimitri82 schreef:YELLOW_DINO schreef:Dimitri82 schreef:vanmiddag de yellow_dino nog is tegengekomen se, als ik het goe gezien heb was hij het die op de parking van bakkerij Ellen stond in Boechout
Dat zal et vrouwke geweest zijn dan
Dat zou kunnener zat in elk geval een kind op de passagierszetel als ik goe gezien heb
eriks schreef:Omstreeks 19u30 een MINI D met nr.plaat RGJ... en het logo MINIACS op het poepje gespot op de grote baan te Helchteren-Houthalen, ben benieuwd wie dit was, nog niet gezien op meets bij mijn weten. MINI komt van bij Belien. Mijne neus krult
!nathalie! schreef:eriks schreef:Omstreeks 19u30 een MINI D met nr.plaat RGJ... en het logo MINIACS op het poepje gespot op de grote baan te Helchteren-Houthalen, ben benieuwd wie dit was, nog niet gezien op meets bij mijn weten. MINI komt van bij Belien. Mijne neus krult
Ik ook benieuwd nu...ik dacht dat we de enige waren van Belien, maar blijkbaar is de microbe dus toch verder gegaan...wie o wie ben je!
Terug naar “General MINI Talk”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten