cooper by sscooper
- minibandit
- MINI Nutter
voila een paar pics van de operatie bij dokter bandit!
ps, niet letten op het vuil aan men mini in combinatie met de mooi net gespoten bumper
naked !
de bumper enzo moet nog wel worden afgewerkt met de aerosiering in de uitsparing, achteruitlicht,en al de rest enzo, maar begint er al goe uit te zien vind ik, thx gunter

naked !

de bumper enzo moet nog wel worden afgewerkt met de aerosiering in de uitsparing, achteruitlicht,en al de rest enzo, maar begint er al goe uit te zien vind ik, thx gunter
YELLOW_DINO schreef:Wette wat ook wel nice zou zijn.........den bumper dichtsmeren(cleanen)
dat zou idd ook vet zijn...

- minibandit
- MINI Nutter
sscooper schreef:YELLOW_DINO schreef:Wette wat ook wel nice zou zijn.........den bumper dichtsmeren(cleanen)
dat zou idd ook vet zijn...ma ik ben speciaal van die nieuwe aerostukjes gaan halen, dus deze gaan eerst hun dienst doen, ma da dichtsmeren lijkt me ook wel iets..
ps wim vond jij 4 uitlaten niet teveel van het goeie?
ciao
LOL

die bumperkes zijn nl in kunststof h?...oftewel plastiek...

dus "dichtsmeren" vergeet da maar polyester ed pakken daar niet op...

enige oplossing lijkt me een mal te maken van deze bumper...

daar dan een polyester model van maken...en die aanpassen of "dichtsmeren"...

denk dat je dan kwa kosten beter eens gaat kijken voor een reeds bestaand bumperke van een of andere kit...

btw aero achterbumperkes vind ik zo al niet echt mooi...

en dan zou het "boleffect"dat ze nu al hebben nog erger worden zonder die inhammekes...

dan krijg je zoiets...maar dan in't zwart h?...

YELLOW_DINO schreef:sscooper schreef: ps wim vond jij 4 uitlaten niet teveel van het goeie?ciao
euh................ja ..............trouwens ik vind dat nog steeds teveel van het goeie ik moet wel zeggen dat het knap gedaan is
mmmm dat is wel lelijk h? met den aero zou hij wel 'mooi' bol komen te staan.
@ wim.. iedereen heeft een eigen smaak eh, ik vind het net mooi die 4 delige uitlaat op een mini,gelukkig maar dat iedereen een andere smaak heeft, ik heb net men mini gaan afhalen bij gunter en ik ben zeer content, het ziet er echt vet uit, en het klinkt fenomenabel goed, juist goed, niet te extreem zoals men vorige maar subtiel...

en euhm das nen mottigen bumper dien lichtblauwe...

- minibandit
- MINI Nutter
Terug naar “Show & Shine - MINI”