air ride

alles over bodykits, stripings, chrome, velgen...
Floris
MINI Driver

Berichtdoor Floris » Ma Aug 28, 2006 18:39

minibandit schreef:ja OK...en wat heeft Mechelen-Noord daarmee te maken... :shock: :?

Als je afrit Mechelen-Noord neemt op de E-19 en je rijdt richting Mechelen, Dan kan je na de brug over de autosnelweg afslaan richting richting St-katelijne-waver (Pauwels Trafo aan de eerste lichten). Die afslag is 2 rijstroken breed en maakt een grote, 250? bocht terug onder de brug door.

't is echt een waanzinnige, zalige bocht om je sportophanging/baanligging eens te testen (als er geen ander verkeer is)! Wat vermoedelijk de reden is dat dit vermeld werd in deze thread denk ik. Wel opletten want een groot deel van de bocht heeft geen vangrails moest je de controle verliezen :wink:

coupe-bel
MINI Driver

Berichtdoor coupe-bel » Ma Aug 28, 2006 18:56

Floris schreef:
minibandit schreef:ja OK...en wat heeft Mechelen-Noord daarmee te maken... :shock: :?

Als je afrit Mechelen-Noord neemt op de E-19 en je rijdt richting Mechelen, Dan kan je na de brug over de autosnelweg afslaan richting richting St-katelijne-waver (Pauwels Trafo aan de eerste lichten). Die afslag is 2 rijstroken breed en maakt een grote, 250? bocht terug onder de brug door.

't is echt een waanzinnige, zalige bocht om je sportophanging/baanligging eens te testen (als er geen ander verkeer is)! Wat vermoedelijk de reden is dat dit vermeld werd in deze thread denk ik. Wel opletten want een groot deel van de bocht heeft geen vangrails moest je de controle verliezen :wink:

idd :grin:

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Ma Aug 28, 2006 19:07

ja, ken da bochtje wel...is ook beestig om met de moto te doen... 8)
zag gewoon de link ni met de vorige post... :? :grin:

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Ma Aug 28, 2006 19:12

Cooperke schreef:staat er ergens dat de auto verkocht is ? nope

mechelen noord heb ikn iks over gezegd :)

Je mini staat op geen enkel forum meer, je bent geen lid meer van realtuningspirit ... lijkt me niet zo onwaarschijnlijk :?

Bolli
MINI Driver

Berichtdoor Bolli » Di Aug 29, 2006 10:22

coupe-bel schreef:
Floris schreef:

idd :grin:

woluwelaan in machelen is ook leuk..
als je van de marko komt ( of haachtsesteenweg ) en je neemt de bocht links richting E19 ( brussel/woluwe ook.. komt beetje overal uit )..
dat zijn 4 banden en een heel snelle bocht :D

of klaverbladjes zijn ook altijd leuk voor de fun ( slecht voor de bandjes )
:grin:

daphny
MINI-aholic

Berichtdoor daphny » Di Jan 23, 2007 11:35

Ik heb de prijs hier liggen voor aire ride te steken .

Bijna 3000 euro ver ervan zit ge niet en dan is hij normaal nog niet geplaats .

Mijn gedacht is vlug veranderd toen ik de prijs zag daar koop ik mij iets heel anders voor aan een mini ze .
Ik heb nu zoiets gewoon kw's eronder en klaar een Mini heeft tog genoeg bodem spasie .

greetzzz
Minike

Terug naar “Exterior”