dat is waar natuurlijk, dan is het een andere en niet meer het cadeau dat ze heeft gekregen,
maar zo laten maken en dan weten dat hij daar en daar in elkaar heeft gezeten,
en daar gespoten en daar uitgeblutst, pffff dat is ook iets dat altijd in uwe kop zit zene ...
wat denkt de carrossier ??
Sega's Hyper Blue S
@Sega....ik denk dat uw tijgertje met elke auto blij zal zijn als hij maar van u komt en of dat nu ne blauwe 'S' is of een earl grey 'D' dat maakt niet veel uit.Het is het idee en de geste die erachter zit daar gaat het om.En om aan te sluiten bij de rest ik zou ook niet kunnen leven met een wagen die vooraan bijeen heeft gestoken je wet nooit wat er nog kan gebeuren onderweg.
Nog niets...
Nog iets stafs... Het parket heeft de wagen in beslag genomen voor spooronderzoek. Dat is reeds de 2de dag na de leuke gebeurtenis gebeurd. Na veel aandring en telefonisch contact bblijkt dat ze vergeten zijn dat hij nog in beslag sta... Dus de expert kon de wagen zelf nog niet keuren... Normaal zou der maandag verandering in komen.
Ik heb ondertussen een wagen bijgekocht! Een BMW 525i van '82 in zeer goede staat
Nog iets stafs... Het parket heeft de wagen in beslag genomen voor spooronderzoek. Dat is reeds de 2de dag na de leuke gebeurtenis gebeurd. Na veel aandring en telefonisch contact bblijkt dat ze vergeten zijn dat hij nog in beslag sta... Dus de expert kon de wagen zelf nog niet keuren... Normaal zou der maandag verandering in komen.
Ik heb ondertussen een wagen bijgekocht! Een BMW 525i van '82 in zeer goede staat

Terug naar “Show & Shine - MINI”