Is dit mogelijk?
Wat voor strip heb ik hiervoor nodig?
Bumper moet dan op een Cooper komen (facelift)
Kan ik hiervoor gewoon de standaard Cooper achterbumper vervangen voor een S bumper? Moet de S bumper dan een Facelift of pre facelift zijn of maak het niet uit?
L&R uitlaat onder een Cooper S bumper
- Dave C
- MINI Master
van een 's' bumper is geen pr? of faceliftmodel, die zijn ongewijzigd gebleven, en het passen van de bumper geeft geen probleem hoor
voor de strip, dat is wat anders, hier heb je enkele mogelijkheden
- je koopt een nieuwe strip "NIET orgineel dus" bastuck heeft zoiets, miss ook nog andere merken, dat weet ik niet, maar die strips van bastuck zijn dan weer niet van de beste kwaliteit
- je monteerd een strip+die korte achterste boogjes van een PRE facelift COOPER model, past op een 's' bumper en dremelt er links een uitholling bij (ik heb hier ergens wat foto's van, ga ze eens zoeken)
- je houd de de orginele 's' strip, maar je blijft met de centrale uitholling zitten (ook hier moet ik ergens foto's van hebben) en dremelt er dan ook een gat bij uiteraard
- geen strip, ik ken er nog die zo rondgereden hebben
zodra ik de pics vind, stuur ik ze door
grtz DC
voor de strip, dat is wat anders, hier heb je enkele mogelijkheden
- je koopt een nieuwe strip "NIET orgineel dus" bastuck heeft zoiets, miss ook nog andere merken, dat weet ik niet, maar die strips van bastuck zijn dan weer niet van de beste kwaliteit

- je monteerd een strip+die korte achterste boogjes van een PRE facelift COOPER model, past op een 's' bumper en dremelt er links een uitholling bij (ik heb hier ergens wat foto's van, ga ze eens zoeken)
- je houd de de orginele 's' strip, maar je blijft met de centrale uitholling zitten (ook hier moet ik ergens foto's van hebben) en dremelt er dan ook een gat bij uiteraard
- geen strip, ik ken er nog die zo rondgereden hebben

zodra ik de pics vind, stuur ik ze door

grtz DC
- Dave C
- MINI Master
tja het moet nu lukken dat ik deze zelf al eens gephospt heb, dus normaal was deze een exemplaar met L+R uitlaat, maar dus wel de strip van een pr?facelift cooper onder een 's' bumper
en hier de orginele 's' strip, en in dit geval twin links en twin rechts, en in het midden de standaard uitholling
je kan ook eens in wally z'n show and shine kijken, die heeft ook l+R uitlaat, welliswaar onder een faceliftbumper, maar hij heeft een lipje van bastuck, dus kan je wel wat lezen hoe het nu zit met de kwaliteit daarvan.., dacht dat hij er niet echt tevreden van was
grtz DC

en hier de orginele 's' strip, en in dit geval twin links en twin rechts, en in het midden de standaard uitholling

je kan ook eens in wally z'n show and shine kijken, die heeft ook l+R uitlaat, welliswaar onder een faceliftbumper, maar hij heeft een lipje van bastuck, dus kan je wel wat lezen hoe het nu zit met de kwaliteit daarvan.., dacht dat hij er niet echt tevreden van was

grtz DC

Dave C schreef:je kan ook eens in wally z'n show and shine kijken, die heeft ook l+R uitlaat, welliswaar onder een faceliftbumper, maar hij heeft een lipje van bastuck, dus kan je wel wat lezen hoe het nu zit met de kwaliteit daarvan.., dacht dat hij er niet echt tevreden van was![]()
Ten eerste is zo'n bastuck-onderlip enorm duur (160 ?) en ten tweede is deze enkel
behandeld met een "grondlaag" ,volgens Bastuck. Een grondlaag zou volgens mij
juist wel moeten blijven hangen op de lip om de eventuele bovenlaag-verf er goed op te houden,
doch de strip schilfert op verscheidene plekken goed af. Hun "grondlaag" is een laagje verf
die het relief weergeeft zoals die te vinden is op de originele Mini onderdelen.
Kwaliteit is dus zga nul.