Dender & Schelde rit : zaterdag 07 oktober 2006
Betaling
Samen met mijn vriendin doro, hebben wij ons ingeschreven voor de rit. Maar ik weet niet hoeveel er dient overgeschreven te worden. Dit zelfde probleem heb ik ook voor het lidgeld, ik heb mijn brief verstuurd naar jullie VZW adres maar het is me onduidelijk hoeveel er dient betaald te worden om lid te worden. Ik zou heel graag lid worden van de miniacs....
Greetz,
Nilz
Greetz,
Nilz
Re: Betaling
Nilz schreef:Samen met mijn vriendin doro, hebben wij ons ingeschreven voor de rit. Maar ik weet niet hoeveel er dient overgeschreven te worden. Dit zelfde probleem heb ik ook voor het lidgeld, ik heb mijn brief verstuurd naar jullie VZW adres maar het is me onduidelijk hoeveel er dient betaald te worden om lid te worden. Ik zou heel graag lid worden van de miniacs....
Greetz,
Nilz
Nilz, alles zal je via e-mail gecommuniceerd worden van zodra wij je gegevens hebben ontvangen. Indien je lid bent, dien je niets meer over te schrijven voor deze rit. enkel niet leden betalen 8euro. Dit geldt ook indien bvb. je co-piloot geen lid is. De eventuele betaling hiervoor vindt je terug op de flyer van deze rit.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
- minibandit
- MINI Nutter
Dangixxer schreef:idem dito...da wordt voorlopig een "intiem" diner'ke tussen ons Pepi...
Is er nog een plaatske vrij aan tafel van het "eenzamehartenbureau"
Mailtje naar de organisatie is verstuurd.
Ik zal er graag bij zijn
hie se da se... mijne room-mate is er ook bij...

is hier sprake van enige jaloezie...

Wally schreef:Oz-i schreef:@Wally, wanneer sluit de inschrijving?
Inschrijvingen sluiten op 29 september.
Thanks, gooi ik het op het Mixed MINI Club forum nog een keer de lucht in. Hein en ik doen waarschijnlijk mee, inschrijving en details over welke voiture volgen nog.
Nu we weten hoeveel deelnemers er ongeveer mee zullen gaan eten, hebben we de lokatie kunnen vastleggen.
Bij deze kunnen wij u mededelen dat dit zal doorgaan in Gasthof Cardis te Denderbelle.
Gelieve hieronder uit de gerechten een keuze te willen maken van wat u die avond wenst te verorberen.
Volwassenen :
- Spaghetti ~~~> 6 €
- Steak met frietjes ~~~> 13.80 € + saus 1.50 €
- Vol au vent met frietjes ~~~> 9.30 €
Kinderen :
- Kinderspaghetti ~~~> 4.50 €
- Kinder vol au vent ~~~> 6.60 €
Graag willen wij u ook vragen om 10 € per persoon over te schrijven op rekeningnr. 880-5528041-58
met vermelding van "Maaltijd rit" , naam en aantal eters. De 10 € wordt in vermindering gebracht op de
rekening van de maaltijd in Gasthof Cardis. Graag uw keuze doorgeven voor 1 oktober, aub.
Bij deze kunnen wij u mededelen dat dit zal doorgaan in Gasthof Cardis te Denderbelle.
Gelieve hieronder uit de gerechten een keuze te willen maken van wat u die avond wenst te verorberen.
Volwassenen :
- Spaghetti ~~~> 6 €
- Steak met frietjes ~~~> 13.80 € + saus 1.50 €
- Vol au vent met frietjes ~~~> 9.30 €
Kinderen :
- Kinderspaghetti ~~~> 4.50 €
- Kinder vol au vent ~~~> 6.60 €
Graag willen wij u ook vragen om 10 € per persoon over te schrijven op rekeningnr. 880-5528041-58
met vermelding van "Maaltijd rit" , naam en aantal eters. De 10 € wordt in vermindering gebracht op de
rekening van de maaltijd in Gasthof Cardis. Graag uw keuze doorgeven voor 1 oktober, aub.
Laatst gewijzigd door Wally op Za Sep 23, 2006 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
sscooper schreef:ik kan jammer genoeg door men werk geen verlof krijgen de 7 de, maar ik zou wel indien dit kan rond 16u proberen naar heinz komen voor een babbeltje te slaan... zou dit kunnen wally?
Geen probleem. Hoe meer zielen, .......
Je kan dan ook nog een hap mee komen eten achteraf, indien je wenst. Laat dan juist je menukeuze effe weten

- minibandit
- MINI Nutter