spacers => Wie wat hoe waar welke ? :D
spacers => Wie wat hoe waar welke ? :D
Dus eigelijk vrij simpel, 18 duimpjes staan mooi ma zitten achteraan veel te diep in de kassen verzonken ! Iemand ervaring met spacers op de mini ?
Ik zou enkel de achterkant doen , 18 duims zijn originele breedte (205) hoeveel mm zou ik moeten steken om de wielkassen mooi op te vullen ? Iemand die der heeft steken mag steeds fotootje doorspelen !
En last but not least, welke zijn beste prijs/kwaliteit en waar kan ik ze krijgen ? Me dunkt dat er niet veel kwaliteitsverschil op zit ma daarom vraag ik het maar even ..
alvast bedankt !
Ik zou enkel de achterkant doen , 18 duims zijn originele breedte (205) hoeveel mm zou ik moeten steken om de wielkassen mooi op te vullen ? Iemand die der heeft steken mag steeds fotootje doorspelen !
En last but not least, welke zijn beste prijs/kwaliteit en waar kan ik ze krijgen ? Me dunkt dat er niet veel kwaliteitsverschil op zit ma daarom vraag ik het maar even ..
alvast bedankt !
Waarom ? Is wel een iets kostelijkere affairde dan spacers ? :s Per bandje 250? zoiet :s + dan een veren setje, terwijl ie nu al vrij hard staat met die sportophanging + 18" + run flat's ... En kga nimeer knoeien met die veren voor de keuring ...
Denk trouwens dat een 215 nog niet genoeg gaat opvullen :s
Denk trouwens dat een 215 nog niet genoeg gaat opvullen :s
Tja als je nieuwe banden gaat steken kost dat je meer,maar neem dan zeker gewone banden en geen runflats veel zachter rijgevoel.
Voor de keuring moet je een attest van plaatsing hebben das al,oh ja de veren moeten wel erkend zijn uiteraard maar bijna alle topmerken zijn dat wel.
Dure oplossing maar ik denk zelf een beter resultaat.Er zijn hier mensen die 18-ers hebben steken zonder verlaging en dat komt toch mooi uit zenne.
Voor de keuring moet je een attest van plaatsing hebben das al,oh ja de veren moeten wel erkend zijn uiteraard maar bijna alle topmerken zijn dat wel.
Dure oplossing maar ik denk zelf een beter resultaat.Er zijn hier mensen die 18-ers hebben steken zonder verlaging en dat komt toch mooi uit zenne.
- minibandit
- MINI Nutter
euhm met die verlaging komt hij dus ook niet echt veel harder te staan hoor...!
en idd tegenwoordig zijn er al meerdere veersetjes waar je probleemloos mee door de keuring geraakt
en btw zoals Dino zegt hoef je geen runflats te steken h?...zit je meteen een stuk goedkoper per band...
en datgene wat je aan hardheid bijkrijgt met de veren, compenseer je met de "iets zachtere" banden
en idd tegenwoordig zijn er al meerdere veersetjes waar je probleemloos mee door de keuring geraakt

en btw zoals Dino zegt hoef je geen runflats te steken h?...zit je meteen een stuk goedkoper per band...

en datgene wat je aan hardheid bijkrijgt met de veren, compenseer je met de "iets zachtere" banden

Ik ben ook niet tegen spacers
Tja illegaal wat is er niet illegaal hier....
Bovendien zijn er onnodige risico's aan verbonden aan spacers,ken genoeg mensen die in het verleden vodden hebben gehad met die dingen.
Had er vroeger ook steken zenne op de gele maar dan wel van die gigantische dure met centercaps en heel den bazaar.(Wil niet zeggen dat er dan geen risico's waren hoor)

Tja illegaal wat is er niet illegaal hier....
Bovendien zijn er onnodige risico's aan verbonden aan spacers,ken genoeg mensen die in het verleden vodden hebben gehad met die dingen.
Had er vroeger ook steken zenne op de gele maar dan wel van die gigantische dure met centercaps en heel den bazaar.(Wil niet zeggen dat er dan geen risico's waren hoor)
Van spacers zou ik ook afblijven ... Als je "bang" bent voor de keuring moet je al geen spacers steken, die zijn niet toegelaten. Met Eibach of H&R veren zou je S al veel mooier staan, en problemen met de keuring zal je wel niet hebben.
Anders kan je es informeren bij berthil van het nederlands forum? Die heeft (denk ik) 18" JCW velgen met spacers (zijn wel de vijfspaaks).
Anders kan je es informeren bij berthil van het nederlands forum? Die heeft (denk ik) 18" JCW velgen met spacers (zijn wel de vijfspaaks).
- minibandit
- MINI Nutter
minibandit schreef:Tom schreef:Spacers is net iets makkelijker te doen dan ander veren ? ...
bwaah kweet ni zene...veertjes + uitlijning...2 uurkes werk & +- 200 ?...das toch een peulschil voor iemand die 250 ? geeft voor plaatsing van stuurstops...![]()
Die 250? ware niet vrijwillig ? ! Viel der ook wel ff van achterover

En daarbij spacers steek je zelf ... Bij die 200? komt nog is een x00? bij voor verensetje :s
Zouden de jcw verensetjes te doen zijn ?
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter