vorige week, nog niks aan de hand,
vorig weekend zaterdag niks aan de hand,
zondagmorgen niks aan de hand,
zondagmiddag, Nancy gaat met de hond wandelen, komt thuis en zegt:
"hier een paar appartementen verder staat de beneden te koop"
ja das goed hé, staan er zoveel te koop zeg ik,
Nancy natuurlijk zo nog eens voorbijwandelen, en gaat eens langs achter kijken naar de tuin,
dat mens staat daar toevallig en vraagt Nancy binnen,
na een half uur komt die mij halen, en ikke mee gaan zien,
heb er een uur binnen gezeten denk ik, en toen hebben we het gekocht ...
deze week dus een paar keer langs de bank gemoeten, vanalles vragen over kopen/verkopen,
notarissen, beschrijf, van die dingen want ik ken daar niks van ...
alles is dus in orde en normaal begin ik er in te werken begin januari, februari daar wonen dan,
niet dat er zoveel moet gebeuren, het is een proper appartement, mensen hebben eigenlijk ook
plots beslist om het te verkopen, waren ze ook éérst niet van plan, ze zijn immers al bijna 70,
maar ze hebben wat zever met hun zoon, en die is op het appartement en de centen uit,
maar dat zal dus niet pakken, ze verkopen het onder zijne neus en gaan huren, alles opdoen hahaha
overal stenen vloer, behalve in de grote slaapkamer, daar ligt laminaat, dubbel glas,
elektrische rolluiken, houten plafonds, propere badkamer, enkel de keuken wil ik wel vernieuwen,
maar toch een jaartje wachten, éérst kijken welke kosten er nog opduiken,
want dat kost allemaal nogal geld een eigen huis, amai pffff
achteraan is er dan een tuintje en een garage met ook een stenen vloer zoals in de living

makkelijk, en staat mijne Jetta ook proper weg,
plannen om te beginnen zijn dus alles behangen en schilderen, niet nodig eigenlijk want alles is perfect proper,
maar je wil toch iets van uw eigen, wat moderne kleuren enzo, houten plafonds ook afschuren en wit schilderen,
de inbouwspots mogen blijven, deuren ook allemaal schilderen en veranderen, moet ik eens goed bekijken,
die zijn nu gewoon hout vernist, en zo een mottig glas in het midden, eens kijken wat ik daarmee kan doen,
met den tijd alle binnendeuren weg, of anders glazen deuren, maar dat zijn toekomstplannen ...
allee ne mens word op ne zondag wakker, niet wetende dat hij 3 uur later een appartement zou kopen, héhé
Greetzzz