Moeders S'ke vervangen door White Stallion!!!
- minibandit
- MINI Nutter
Dangixxer schreef:nogmaals gefeliciteerd met uw nieuwe dash
ben stikjaloers
ja Freekske en vooral véél te laat !!!

yep Domi, das weeral af hé man...

jij bent echt de "detailmaster" binnen de club denk ik...waar blijf je de inspiratie vinden

je works hangt aaneen van de subtiele details...bangelijk gast...

ps :alleen die "sirene" is er een beetje over...

dubbele ps :sorry M&M kon het niet laten...

- minibandit
- MINI Nutter
tja, het was een beetje stil op dit topic, en neen, ik heb er niets aan aangepast.
Dit weekend een klein accidentje gehad
Ik rij dus op de R4 en wat ligt er midden op de weg, een spaanderplaat. Voor ons rijdt er een auto, die rijdt mooi over de spaanderplaat. En wat gebeurd er, de spaanderplaat vliegt door de windspeling omhoog, recht in onze nummerplaat/bumper.
Nummerplaat ziet eruit als een vervormde S; bumper op 3 plaatsen gescheurd en hangt volledig los, pinker kapot, honinggraat in duizend stukken en radiator ziet eruit alsof hij een bal heeft opgevangen
Gelukkig lekt radiator niet, dus konden we wel nog rijden, al zal hij wel vervangen moeten worden. Ook is de motorkap op het eerste zicht niet geraakt. Foto's volgen nog.
Hopelijk vinden we nog dezelfde striping, we hebben wel nog een restje liggen, maar waarschijnlijk net niet genoeg om bumper te kleven.
Dit weekend een klein accidentje gehad

Ik rij dus op de R4 en wat ligt er midden op de weg, een spaanderplaat. Voor ons rijdt er een auto, die rijdt mooi over de spaanderplaat. En wat gebeurd er, de spaanderplaat vliegt door de windspeling omhoog, recht in onze nummerplaat/bumper.
Nummerplaat ziet eruit als een vervormde S; bumper op 3 plaatsen gescheurd en hangt volledig los, pinker kapot, honinggraat in duizend stukken en radiator ziet eruit alsof hij een bal heeft opgevangen

Gelukkig lekt radiator niet, dus konden we wel nog rijden, al zal hij wel vervangen moeten worden. Ook is de motorkap op het eerste zicht niet geraakt. Foto's volgen nog.
Hopelijk vinden we nog dezelfde striping, we hebben wel nog een restje liggen, maar waarschijnlijk net niet genoeg om bumper te kleven.
- minibandit
- MINI Nutter
manmanman...of in dit geval vrouw...
ze moeten de stallion wel hebben de laatste dagen hé
!!
al bij al is dat van vorige week nog goed afgelopen heb ik al gezien
hopelijk is er verder geen onzichtbare schade en komt alles even snel terug in orde !
zodat je rap weer kan pronken met het "vurige ros"
btw...het was toch toevallig weer die Staf niet achter het stuur deze keer :grin:

ze moeten de stallion wel hebben de laatste dagen hé

al bij al is dat van vorige week nog goed afgelopen heb ik al gezien

hopelijk is er verder geen onzichtbare schade en komt alles even snel terug in orde !
zodat je rap weer kan pronken met het "vurige ros"

btw...het was toch toevallig weer die Staf niet achter het stuur deze keer :grin:

Terug naar “Show & Shine - MINI”