Thumper S (1320mini) 262,4 pk pg 75
Mijn eerste echte interieur-aanpassing
Ook nu is Nederland niet veraf.....
eentje eruit
geen onbekende locatie voor sommigen...
eentje erin
special THX to:
by night

Ook nu is Nederland niet veraf.....

eentje eruit

geen onbekende locatie voor sommigen...

eentje erin

special THX to:

by night

Laatst gewijzigd door Dangixxer op Zo Nov 12, 2006 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- minibandit
- MINI Nutter
Dave C schreef:watte Freek, kan ni goe volgen..., zijde gij al naar de jonckers geweest
![]()
ps: zitten ze goed
ja kon eerst ook ni goe volgen...

re-ps ze zitten in ieder geval bangelijk...

btw no panic no stress dudes...hij is van de partij den 13e !!!

grand_cru schreef:Die oprit en dat koppel dat uw zetels test ken ik inderdaad ergens van
Maar deze keer zijn de flesje wel goed weggestopt vóór de fotos genomen werden
was ne keer een"droog" jobke...

Er bleek plots (woensdag vorige week) nog één setje lederen te zijn.
En aangezien ik deze keer het eens niet aan mijne neus wou voorbij zien gaan, ben ik zaterdag in de voormiddag naar daar gebold. Vertrokken om half tien en terug thuis om kwart na één (en mooi aan de maximumsnelheid gehouden, wel niks file gehad).
Ben daar aangekomen, alles ingeladen en direct terug vertrokken en onze GTC zat tot aan het dak gevuld. Er kon niks meer bij.
Dus zoals guntHer zei ga ik zeker terug mee om nog eens goe rond te kijken (mijne congé lag trouwens toch al vast). Wie weet komen we daar nog wel iets anders tegen dat de moeite is
En aangezien ik deze keer het eens niet aan mijne neus wou voorbij zien gaan, ben ik zaterdag in de voormiddag naar daar gebold. Vertrokken om half tien en terug thuis om kwart na één (en mooi aan de maximumsnelheid gehouden, wel niks file gehad).
Ben daar aangekomen, alles ingeladen en direct terug vertrokken en onze GTC zat tot aan het dak gevuld. Er kon niks meer bij.
Dus zoals guntHer zei ga ik zeker terug mee om nog eens goe rond te kijken (mijne congé lag trouwens toch al vast). Wie weet komen we daar nog wel iets anders tegen dat de moeite is

- minibandit
- MINI Nutter
Da fishke gewoon uitgetrokken en ni meer ingeplugd (want die zeterkes hebben geen airbags he)
Het lampeke brandt dus nu
Bij mijn garage heb ik al gevraagd om een software aanpassing te doen (waardoor de zijdelingse airbags gedesactiveerd worden) en waardoor het lampeke ni meer zal branden
Om die aanpassing te moeten doen moet er wel een code aangevraagd worden bij BMW/MINI via dewelke de aanpassing mogelijk is (en da zal nog wel effe duren vrees ik)
Wat het gewicht betreft is er ook een aanzienlijk verschil (maar wel in het nadeel van de JCW's)
Zal ergens anders aan gewichtsbesparing moeten doen (misschien zelf 15 kilo afvallen)
Het lampeke brandt dus nu
Bij mijn garage heb ik al gevraagd om een software aanpassing te doen (waardoor de zijdelingse airbags gedesactiveerd worden) en waardoor het lampeke ni meer zal branden
Om die aanpassing te moeten doen moet er wel een code aangevraagd worden bij BMW/MINI via dewelke de aanpassing mogelijk is (en da zal nog wel effe duren vrees ik)
Wat het gewicht betreft is er ook een aanzienlijk verschil (maar wel in het nadeel van de JCW's)
Zal ergens anders aan gewichtsbesparing moeten doen (misschien zelf 15 kilo afvallen)

Terug naar “Show & Shine - MINI”