als ik dit zie heb ik weer zin om met de mijnen naar 'the next level' te gaan ipv te verkopen

echt super gedaan ! (alleen had ik persoonlijk zwarte velgen met inox rand gepakt).
Als hij volledig geprepareerd staat verwacht ik je eens he !
Morty schreef:die bye bye garantie hebben ze zowiezo al gedaan Blade.
omwille van een andere uitlaat, JCW luchtfilter, JCW veerpootbrug, eibach veren, velgen... is zijn garantie zowiezo voor hen al vervallen. Ze hadden dit zelfs in het systeem laten zetten.
Naar mijn mening serieus schandalig en kunnen ze dat zowiezo niet hard maken.
Number 19 schreef:Als ge natuurlijk uw JCW filter en strut brace laat steken bij Timmermans in Kaarst en dan nog eens speciaal terugrijdt omdat ge denkt dat het niet goed vast zit, en als ge ne Milltek laat steken in Den Haag en dan vergeet dat ge eigenlijk ook nog Brembo's wou en dus nog eens moet gaan en als ge al uw carrosserie laat doen in Wuustwezel en dan nog eens moet terugkeren omdat ge uw velgen vergeten zijt te brengen en dan nog eens om uw velgen op te halen omdat ze niet gespoten waren en als ge GT embleemkes moet gaan halen in Luik en als ge nog ne keer moet terugkeren omdat uw instaplijsten nog niet klaar zijn en als ge uw banden laat steken in Wommelgem en als ge nog eens moet teruggaan omdat de Mini scheeftrekt en als uw lief wil gaan shoppen in Rijssel en ge woont feitelijk in Gent dan doe je wel wat kilometers!![]()
![]()
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten