het MTH tuning topic (alleen vragen over MTH)
- sunclubber
- MINI2 - Newbie
het MTH tuning topic (alleen vragen over MTH)
mss een domme vraag, maar wat ist Js tuning, iemand een link?
allez ik zie daar hier zoveel staan? maar wat is het, buh, geen fluaw idee
allez ik zie daar hier zoveel staan? maar wat is het, buh, geen fluaw idee
- quicksilver
- MINI-aholic
- yellow mini d
- MINI Fan
Brainscan ben je op zoek voor je mini wat meer pk te geven?
Ik rij nu al zo een klein 40000km met een power-box van kit-power en rij met 18"velgen rond en heb tot nu nog geen enkel probleem gehad en je hebt toch een klein 100pk en 220nm.Zeer aangenaam mee te rijden,zeker de trekkracht is toch zeer goed te voelen.
Zelfs de bmw's op mijn werk rijden met die power-box en hebben meer als 100000km op de teller en hebben nog geen probleem gemeld.Ze zijn zeer betrouwbaar.
Ik rij nu al zo een klein 40000km met een power-box van kit-power en rij met 18"velgen rond en heb tot nu nog geen enkel probleem gehad en je hebt toch een klein 100pk en 220nm.Zeer aangenaam mee te rijden,zeker de trekkracht is toch zeer goed te voelen.
Zelfs de bmw's op mijn werk rijden met die power-box en hebben meer als 100000km op de teller en hebben nog geen probleem gemeld.Ze zijn zeer betrouwbaar.
- yellow mini d
- MINI Fan
- quicksilver
- MINI-aholic
levenslange garantie? Op de box zeker maar absoluut NIET op de motor !
The stance that MINI has taken is as follows:
The John Cooper Works conversions fitted by approved MINI dealers are fully approved, they have been rigorously tested. Other none approved conversions we do not recommend as we have not tested them and are therefore not aware of any affect that this may have on the vehicle.
If you were to opt for such a conversion the warranty would be voided on any parts replaced and the labour carried out by the converter. In an issue was to arise where a fault had been caused by any work carried out or part fitted by the converter this would also not be covered by warranty. But having it fitted would not void the entire warranty.
However TLC would be completely void. The TLC works on the servicing requirements for a standard MINI. If you convert any part of the vehicle you are changing the servicing requirements and this would fall outside of the TLC perimeters.
I hope that this has in some way gone towards helping you with your enquiry.
- yellow mini d
- MINI Fan
- quicksilver
- MINI-aholic
- yellow mini d
- MINI Fan
- quicksilver
- MINI-aholic
seg ma een diesel laten soft tunen gaat wel op vallen bij de dealer, niet ?
aangezien deze geen andere lucht filter en exhaust heeft steken..
ik zie bij de meeste heben een andere filter en uitlaat, al? cooper S bij diesel weet ik niet... is der voor diesel mini ook speciale filters te krijgen..
ken der geen Kl* van motoren...
greetz...
aangezien deze geen andere lucht filter en exhaust heeft steken..
ik zie bij de meeste heben een andere filter en uitlaat, al? cooper S bij diesel weet ik niet... is der voor diesel mini ook speciale filters te krijgen..
ken der geen Kl* van motoren...
greetz...
- quicksilver
- MINI-aholic
Terug naar “Engine & Performance”