Mini gespot
Vondyck schreef:vandaag 10 minuutjes achter een parklane gereden omstreeks 17u15, van in zwijndrecht door de halfafgesloten tunnel tot aan de atlas copco in wilrijk, kenteken ae*-***, met een miniacs sticker dus iemand van hier??
Ik denk dat ik dat was... Maar mijn nummerplaat begint met EAK...

Even naar Ikea geweest...
PEPI schreef:Vondyck schreef:vandaag 10 minuutjes achter een parklane gereden omstreeks 17u15, van in zwijndrecht door de halfafgesloten tunnel tot aan de atlas copco in wilrijk, kenteken ae*-***, met een miniacs sticker dus iemand van hier??
Ik denk dat ik dat was... Maar mijn nummerplaat begint met EAK...![]()
Even naar Ikea geweest...
ah oei, dan heb ik uw nummerplaat slecht onthouden, dacht dat het AEK was

ik wilde aan de pijp naast u komen rijden, maar ze lieten mij er niet door, de smeerlappen, ik denk dat jij mij dus niet gezien hebt, tenzij in je spiegels.
en nieuw bed, 2 grote kasten en een nieuw bureau gaan kopen met de mini?

Hi, ben nieuw hier op het forum. Ikzelf rijd met een One D Park Lane... omgeving Aalst (winkel) - Lebbeke (thuis).
Wat me opvalt als je met je lichten naar een anderen Mini flasht is dat sommigen (!) je dan bekijken alsof er iets heel raars aan de hand is
Er zijn ook andere natuurlijk
ps. bij wie kan ik een sticker van Miniacs bemachtigen?
Wat me opvalt als je met je lichten naar een anderen Mini flasht is dat sommigen (!) je dan bekijken alsof er iets heel raars aan de hand is

ps. bij wie kan ik een sticker van Miniacs bemachtigen?
Laatst gewijzigd door POneD op Vr Nov 03, 2006 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Vandaag twee vrachtwagens met de new MINI erop gespot, eentje deze avond in de file op de Antwerpse ring, mij er achter geplaatst en zo goed het verschil kunnen bekijken tussen de new en de huidige, want er stond nog twee MINI one's erop. De nieuwe lijkt wat breder te zijn, al is dat niet dacht ik. Misschien omdat de one donker kleur was en de new in mijn favoriete kleur rood, de tweede MINI van boven stond met de snuit naar mij toe en gaf een knipoogje 

Terug naar “General MINI Talk”