Mini gespot
- minibandit
- MINI Nutter
inderdaad!!!
ik heb enkel u gezien....
en ik was inderdaad wel enthousiast om u te zien zenne....(claxoneren, zwaaien, alles te gelijk)
was gewoon effe gepasseerd om rap eens te gaan kijken of er wat leuks op de arking stond maar da viel dik tegen (op de nieuwen S, 360, GT40 en plat tegen de grond hangende A3 na)
ik heb enkel u gezien....

en ik was inderdaad wel enthousiast om u te zien zenne....(claxoneren, zwaaien, alles te gelijk)

was gewoon effe gepasseerd om rap eens te gaan kijken of er wat leuks op de arking stond maar da viel dik tegen (op de nieuwen S, 360, GT40 en plat tegen de grond hangende A3 na)
Gespot in antwerpen aan de scheldekaaien:
Een blauwe MINI met opzij een grote ronde witte sticker met het cijfer 2 er in uitgespaard.
Nummerplaat eindigde ook op 002
Achter het stuur zat een bellende (tsss da mag ni!) dame die vriendelijk terug groette (da mag wel!)
door de decal best wel een opvallende MINI, iemand bekend of iemand van hier?
Een blauwe MINI met opzij een grote ronde witte sticker met het cijfer 2 er in uitgespaard.
Nummerplaat eindigde ook op 002
Achter het stuur zat een bellende (tsss da mag ni!) dame die vriendelijk terug groette (da mag wel!)
door de decal best wel een opvallende MINI, iemand bekend of iemand van hier?
- Cigarette1
- MINI Driver
YELLOW_DINO schreef:Deze middag te Lier op de parking van de Sint-Ursula middelbare school.Een blauwe Cooper S met wit dak,witte spiegels,witten velgen en een open dak met Britse vlag rarara wie is dat.......o ja er plakte ook een sticker van Miniacs op
Lijkt wel een dubbelganger van de onze...

Neen, klopt inderdaad, Els geeft les in Sint-Ursula...

vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?
wazowski schreef:YELLOW_DINO schreef:Deze middag te Lier op de parking van de Sint-Ursula middelbare school.Een blauwe Cooper S met wit dak,witte spiegels,witten velgen en een open dak met Britse vlag rarara wie is dat.......o ja er plakte ook een sticker van Miniacs op
Lijkt wel een dubbelganger van de onze...![]()
Neen, klopt inderdaad, Els geeft les in Sint-Ursula...
Onze Nick gaat daar naar school.In welk jaar geeft ze daar les?
Terug naar “General MINI Talk”