cooper by sscooper
fred schreef:Mss een rare vraag, maar hoort ge eigenlijk zoveel verschil nu met die afe filter erop? Je mini maakte al een heel sportief geluid met je custom uitlaten ...
ik hoor heel veel verschil met de aFe filter... die sound is echt waanzinnig! zo mooi! en die sound sluit zich perfect aan met men uitlaat..

- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
Maaij schreef:Is het geluid net zo hard/luid of veel minder??
kwa decibels denk ik dat ze niet voor mekaar moeten onderdoen...maar...

ik vind (en das persoonlijke mening) dat de K&N rauwer klinkt...

de aFe maakt een diep, dof, roffelend geluid...

bij de K&N hoor je meer aanzuiggesuis(wat een woorden)...wss door de veel kortere bocht naar de gasklep...

wat nu de mooiste sound geeft, das zoals ik eerder zei...persoonlijke mening

sscooper schreef:fred schreef:Mss een rare vraag, maar hoort ge eigenlijk zoveel verschil nu met die afe filter erop? Je mini maakte al een heel sportief geluid met je custom uitlaten ...
ik hoor heel veel verschil met de aFe filter... die sound is echt waanzinnig! zo mooi! en die sound sluit zich perfect aan met men uitlaat..

kheb het zitten... daarstraks reed ik rond 18u 15 op de e 19 en ik kwam nog maar net op de autostrade of ik hoorde tik tak tik....
paar vliegende steentjes op men raam op het eerste zicht zag ik niets maar ik was meer met men ogen op de baan bezig natuurlijk want twas redelijk druk.. toen ik me 10 min erna ergens parkeerde en grondig keek zach ik dat er een barst in men raam van wel 6 cm...
aan de linkerkant net aan de ruitenwisser... ik heb dan voorzichtig naar huis gereden want had wel even iets van stel dat het nog verder barst.... dus ik kan morgen langst carglass... ma het zal wel een nieuwe raam worden denk ik... al een geluk ben ik full option verzekerd.. en ook glasbreuk... ma tis toch niet leuk om tegen te komen, nu te hopen dat ze daar een origineel mini vooraam op stock hebben... 

Terug naar “Show & Shine - MINI”