MINI@Zolder
- mini black n'croom
- MINI Freak
mini black n'croom schreef:toen mini belgium dit 2 jaar geleden had georganiseerd ben ik gaan kijken en het was gewoon in een rijtje achter elkaar aan rijden da vind ik da geld niet waard
Uiteraard elk zijn mening hierover, maar dit evenement mag en kun je niet vergelijken met wat twee jaar geleden door MINI Belgium is georganiseerd.
@ Gunther, ik denk dat je gelijk hebt., nogthans de kleuren zijn in Limburg gelijk als in Antwerpen

Laatst gewijzigd door eriks op Wo Dec 20, 2006 8:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- minibandit
- MINI Nutter
Schrijf mij maar in!
Piewietje met Mini One.
Mijn circuitervaring beperkt zich tot de motorfiets, en daarover kan ik het volgende zeggen: als iedereen zijn verstand gebruikt, is dit veiliger en veeeeeeel leuker dan gassen op de openbare weg.
Ik ben er niet happig op dit nu met de auto uit te proberen (auto is zoveel breder dan motor - wat een logica, hé). Immers, mijn eerste keer met de motor op circuit was ik zenuwachtiger dan bij eender welk examen ooit afgelegd. Sindsdien ben ik er gewoon verslaafd aan... Dus dit wil ik dan ook niet missen...
Ik hoop evenwel dat de organisator strikt ingrijpt wanneer nodig...
En wat pk's betreft:
1) van ondergeschikt belang (zeker vlak voor, in, en vlak na de bochten);
2) van ondergeschikt belang (zeker als we mekaar niet perse de loef willen afsteken);
3) van ondergeschikt belang (als we elkaar respecteren);
4) op circuit met de motor, ben ik met mijn 1000 cc metende en 140 pk sterke straatfiets soms sneller dan racers met 160 pk, en soms trager dan 600 cc'ertjes met minder dan 100 pk. Zegt genoeg, niet?
En nu stop ik met de pastoor uit te hangen
Piewietje met Mini One.
Mijn circuitervaring beperkt zich tot de motorfiets, en daarover kan ik het volgende zeggen: als iedereen zijn verstand gebruikt, is dit veiliger en veeeeeeel leuker dan gassen op de openbare weg.

Ik ben er niet happig op dit nu met de auto uit te proberen (auto is zoveel breder dan motor - wat een logica, hé). Immers, mijn eerste keer met de motor op circuit was ik zenuwachtiger dan bij eender welk examen ooit afgelegd. Sindsdien ben ik er gewoon verslaafd aan... Dus dit wil ik dan ook niet missen...
Ik hoop evenwel dat de organisator strikt ingrijpt wanneer nodig...
En wat pk's betreft:
1) van ondergeschikt belang (zeker vlak voor, in, en vlak na de bochten);
2) van ondergeschikt belang (zeker als we mekaar niet perse de loef willen afsteken);
3) van ondergeschikt belang (als we elkaar respecteren);
4) op circuit met de motor, ben ik met mijn 1000 cc metende en 140 pk sterke straatfiets soms sneller dan racers met 160 pk, en soms trager dan 600 cc'ertjes met minder dan 100 pk. Zegt genoeg, niet?
En nu stop ik met de pastoor uit te hangen

- minibandit
- MINI Nutter
piewietje schreef:
Mijn circuitervaring beperkt zich tot de motorfiets, en daarover kan ik het volgende zeggen: als iedereen zijn verstand gebruikt, is dit veiliger en veeeeeeel leuker dan gassen op de openbare weg.![]()
IDD...vandaar dat ik ook de "lauwe" (of soms zelfs onbestaande) reactie van sommige "baanracers" hier ni begrijp...

- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
Re: MINI@Zolder
eriks schreef:Ik heb al verschillende keren gemerkt dat er wat MINI freaks graag eens met hun eigen MINI op een circuit zouden rijden en dit alleen met MINI’s en geen andere crazy boys ertussen. Awel deze kans wordt ons geboden dankzij Beliën Neerpelt.
Grijpen, deze kans!!! Waar zitten al die Mini freaks hier?
Winterslaapje? Toch niet met deze temperaturen!!!
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter