UK MINI forum

Leuke site gevonden? Handelaar in spullen gevonden?
Laat het weten.
!nathalie!
MINI Master

UK MINI forum

Berichtdoor !nathalie! » Do Jan 04, 2007 12:56

Ik heb nog een forum gevonden, blijkbaar ben ik de eerste belg die zich daar geregistreerd heeft:-) Er zijn wel leuke filmpjes die ik nog niet eerder heb gezien zoals de MINI taxi in de UK, maar ach kijk maar zelf.
www.kaesminiclub.com
Zij zijn vorig jaar naar de MINI challange in Spa geweest en zouden dat dit jaar nog eens willen doen. Volgens hun info gaat dit door op 15-17 juni 2007 in Spa Francorchamps.

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Do Jan 04, 2007 13:41

Is van de Kent and East Sussex miniclub. Dat is niet zover van onze Belgische kust verwijderd :grin:
Die mannen zijn ook nog maar pas begonnen met hun club dacht ik, en als ik me niet vergis een afscheuring van een andere Oostengelse club.

!nathalie!
MINI Master

Berichtdoor !nathalie! » Do Jan 04, 2007 22:42

Dacht het wel hoor dat het een afscheuring was. Daar ze ook plannen hebben om in juni enkele mooie passen te doen en naar de Cote d'azur te gaan. En heb ik hen op Wigleys trip gewezen "Grand dolomites", maar daar komt geen reactie op 8)
Voor mij zijn het allemaal MINI gekken en maakt mij niet uit uit welke club ze komen...als we maar lol hebben en eens een meet kunnen organizeren.

Terug naar “MINI Op Het Internet”