Eerst een poging om het eerste voorval te fotograferen:
(niet makkelijk om schade aan een zwarte Mini op een plaatje te zetten

)
En dan de tweede:
Witte vlek is de bluts, bij de zwarte streep eronder waar het vuil weg geveegd is zie je nog krassen... met het blote oog makkelijker te zien dan op foto vast te leggen. Een opluchting was wel dat de krasjes beneden precies niet zo erg waren, daar ze minder fel waren na het wassen van de Mini.
De parking waar de Mini moet staan, is eigenlijk een kleine parking en spijtig genoeg een publieke parking. Dat stuk is van de stad en ze kunnen er niemand verbieden er te parkeren EN ze kunnen daar dus geen camera's hangen...
Zou mij niet verwonderen dat voorzichtigheid niet zo nauw genomen wordt. De meeste van mijn collega's weten wel wat mijn Mini voor mij betekent, maar compleet vreemde mensen zien de Mini en denken 'phoe'. Ik zet hem al in een hoekje dat er maar aan één kant iemand staat, goed aan de kant ook dat ze plaats genoeg hebben... kan hem toch niet elke dag thuis laten en meer dan een uur met de bus onderweg zijn?
Met al die miserie ben ik vergeten een foto te trekken van mijn nummerplaathouder....