Mijn eerste indruk van de R56 in het echt....

De afwerking is zeer mooi . zowel van binnen als van buiten .
Ik heb voorkeur voor diesel . Omdat ik toch veel km doe alle dagen.
En wat doet mini voor de liefhebbers van diesel !

nja !! Mini rulles !

- super dooper
- MINI Driver
taks

Dan moet u ook nog rekening houden dat hoe hoger het vermogen , Hoe hoger uw verzekering en u taksen zijn .!
Bij een bezine mag je nog hogere taksen hebben . Bij een diesel kijk je daar ook wel na !
om een voorbeeldje te geven .
als de mini rond de 135pk zou hebben dan betaal je nog eens 867€ Inschrijving taks !
en 418€ per jaar verkeersbelasting.
Dat is 1285€ totaal ! . Als je een bezine neemt dan maakt het niet uit , Want een bezine is goedkoper in aankoop maar niet zuiniger in verbruik .
Ik kijk naar het verbruik , want op 1.8 jaar al 52.000km daar kan je geen bezine voor nemen !
en der bij waarom moet een auto altijd hogere pk's hebben ?. het moet ook nog betaalbaar zijn .
en zoie zo een mini is niet goedkoop

- super dooper
- MINI Driver
Ja je hebt een punt maar ik vind dat Mini aan de top moet staan kwa prestaties zeker voor de prijs die ze vragen. Een sprintje naar 100 net onder de 10 sec. is niet vet voor een zogenaamde sportieve diesel.
Er komt een one D aan denk ik die maar 90pk zou hebben meen ik ergens gelezen te hebben. Dus je hebt dan de keuze.
Qua looks is de Cooper D de mooiste van de Nieuwe Mini.
Er komt een one D aan denk ik die maar 90pk zou hebben meen ik ergens gelezen te hebben. Dus je hebt dan de keuze.
Qua looks is de Cooper D de mooiste van de Nieuwe Mini.
Terug naar “2e Generatie MINI - R56 R55 R57 R60 R58 R59 R61”