testritten nieuw model

Bespreek hier de verschillende modellen van de 2e generatie.
minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Wo Feb 07, 2007 0:20

Maaij schreef:Erg leuk om jullie verslagjes te lezen. Ik ben het voor een groot deel wel eens met jullie ervaringen. Ik merk wel dat de meeste hier toch wel (veel) moeite hebben met dit model vergeleken met de mensen op het NL forum :)

das typisch belgisch hé...maar het loopt wel los hoor...en let dan maar op 8)

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Wo Feb 07, 2007 0:40

Maaij schreef:Erg leuk om jullie verslagjes te lezen. Ik ben het voor een groot deel wel eens met jullie ervaringen. Ik merk wel dat de meeste hier toch wel (veel) moeite hebben met dit model vergeleken met de mensen op het NL forum :)

Klopt inderdaad, wij zijn misschien iets kritischer en minder emotioneel. In Nederland zijn zelfs behoorlijk wat mensen bezweken zonder proefrit :grin:
Het aantal mini2.be forumbezoekers dat al een bestelbon ondertekende ligt nog erg laag :?

Beste Maaij, mag ik je overigens feliciteren met je aankoop van een splinternieuwe darkgrey R56 MCS :grin:

Maaij
MINI Driver

Berichtdoor Maaij » Wo Feb 07, 2007 1:02

grand_cru schreef:

Klopt inderdaad, wij zijn misschien iets kritischer en minder emotioneel. In Nederland zijn zelfs behoorlijk wat mensen bezweken zonder proefrit :grin:
Het aantal mini2.be forumbezoekers dat al een bestelbon ondertekende ligt nog erg laag :?

Beste Maaij, mag ik je overigens feliciteren met je aankoop van een splinternieuwe darkgrey R56 MCS :grin:

Dank je :)
Kan echt niet meer wachten. Nu pas 1 week!! ;) Verwachte aflevering is week 13 (laatste week maart). Vind het wel jammer dat ik binnenkort afscheid mot nemen van mijn PW Cooper :cry:

RedYoeri
MINI Fan

Berichtdoor RedYoeri » Za Feb 10, 2007 18:19

:roll: Ik weet hoe het voeld om te wachten op de nieuwe mini :cry: :cry: :cry:

normaal wordt mijne D verwacht eind april :shock:

tssssss nog zo lang :roll: :roll:

Bolli
MINI Driver

Berichtdoor Bolli » Ma Feb 12, 2007 12:49

Hier zijn intussentijd enkele mooie testverslagen bijgekomen waar ik me alleen maar kan bij aansluiten.

Sportuitlaat en en stabillisator stang(en) nu nog harder nodig als vroeger om de definitie van ' S ' te kunnen erkennen. Sportophaning + altijd en must lijkt me, veranderd niet.
JCW kuipjes zijn nu niet direct een must waar je bij de vorige soms wel vragen had bij de sportstoelen.

Ook even op wijzen dat de water temperatuur niet de olie en dus motortemperatuur normaal aangeefd. Je moet dus nog een beetje gokken alsook aan het motorgedrag voelen of ie warm is of niet. Een watertemp is normaal maar een indicatie dat het nog maar even duurt ( 5 a 10 minuten ) voor de motor warm is.

Leecood
MINI Fan

testrit nieuwe cooper D

Berichtdoor Leecood » Di Mar 13, 2007 20:06

Mijn dealer heeft op 12 maart 2007 uitvoerig kunnen testrijden met mini cooper d.
Hij mailt me: De test was ronduit fantastisch. Je gaat zeer veel plezier beleven aan je wagen.
De OVERBOOST in het koppel is FENOMENAAL,zeker in 3de versnelling.
Concurentie kon aan cooper D niet tippen....Golf, Polo,Peugeot 307....
Wegligging perfekt...maar dat wisten we reeds...
Tot zover dit bericht.. Ik kreeg vandaag het bericht dat morgen, 14 maart 2007 mijn laatste dag is,om nog iets te wijzigen...... dus, vooruitzichten half april zijn goed.....slukes
Lee

Terug naar “2e Generatie MINI - R56 R55 R57 R60 R58 R59 R61”