danyboy's red cooper CVT
- minibandit
- MINI Nutter
Zoals gisteren aangekondigt hier dan de foto's van mijn nieuwe velgen.
Eerst nog een woordje uitleg, op de voorgaande foto zie je dat het hard vd velg antraciet grijs gelakt is, wel bij het uitpakken daarstraks was ik even verbaast dat de mijn volledg gepolierd zijn zoals de brede lip is. Na een telefoontje om uitleg hierover krijgen we te horen dat ze eigenlijk nooit in productie zijn geweest in het antraciet wegens te weinig interesse. Dan maar zo maar ik moet zeggen ze vallen zeergoed mee, veel bling bling. Heb er effe 1 gemonteerd voor de foto's, laat het nu maar vlug lente worden.
De velg tweemaal.
Het profiel vd Semperit Direction-Sport

Eerst nog een woordje uitleg, op de voorgaande foto zie je dat het hard vd velg antraciet grijs gelakt is, wel bij het uitpakken daarstraks was ik even verbaast dat de mijn volledg gepolierd zijn zoals de brede lip is. Na een telefoontje om uitleg hierover krijgen we te horen dat ze eigenlijk nooit in productie zijn geweest in het antraciet wegens te weinig interesse. Dan maar zo maar ik moet zeggen ze vallen zeergoed mee, veel bling bling. Heb er effe 1 gemonteerd voor de foto's, laat het nu maar vlug lente worden.
De velg tweemaal.

Het profiel vd Semperit Direction-Sport

- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
Alle hulp is wekomDanyboy schreef:Jeanke, moet ik u helpen zoeken, ik heb reeds 10 maanden ervaring

Gelukkig komen we hier thuis goed overeen want bepaalde velgskes kunnen ons allebei bekoren. De Ultralegera staat momenteel hoog genoteerd en hopelijk hebben ze die wél in 't antraciet. De keuze is anders niet makkelijk, ik weet het

- Lucky & Caro
- MINI-aholic
Terug naar “Show & Shine - MINI”