'Djezus klim op '
- Scorpion MC
- MINI Freak
Op weg.
Ik wil wel mee rijden, en zal om 9.45 op de parking van het benzine station na de afrit van wijnegem wachten als dat goed is.
groetjes Scorpion
groetjes Scorpion
- Scorpion MC
- MINI Freak
En freakymini
Als je wil kan ik ook op jouw wachten of rij je liever anders
groetjes Scorpion
groetjes Scorpion
- Scorpion MC
- MINI Freak
Hallo,
Laat wel iets weten anders rij ik langs de E19/A1 en dan E40/A3 en zo naar de E314/A2
groetjes Scorpion
groetjes Scorpion
- freakymini
- MINI-aholic
- Scorpion MC
- MINI Freak
Scorpion,
Ja , dat is juist, alle nu nog de Vigar en dan zijn we vertrokken
tot morgen dan, Scorpion
tot morgen dan, Scorpion
KLIK hier om de aangepaste roadbook te downloaden (aanpassingen waren nodig wegens werkzaamheden). Roadbook heb je in feite niet nodig daar het een Follow me rit is, maar misschien wel leuk als je wilt weten waar we allemaal gaan voorbij rijden 

Re: Scorpion,
CHRISTIAENS MICHEL schreef:Ja , dat is juist, alle nu nog de Vigar en dan zijn we vertrokken
tot morgen dan, Scorpion
Ok, I meet you at the Q8 station on E313. At what time?
Rgs
Ray
- freakymini
- MINI-aholic
- minibandit
- MINI Nutter
13 MINI's aan de start - één van hen is Erik = de messias (?) - de anderen zijn 12 volgelingen want het is een volgrit.
Da begint hier toch heel verdacht te gelijken op iets héél katholieks .Gaat Erik met zijn 'DJEZUS KLIMOP' hier zijn eerste stemmen ronselen om volgend jaar voorzitter te worden of zit er hier iets anders achter.
Dany spreekt van een verrassing met een V ; dit kunnen misschien VIJGEN voor PASEN zijn.
Ik kan het allemaal niet meer zo goed volgen; ik kan alleen maar melden dat ik nen paternoster gevonden heb en dat we zullen bidden voor de afwezigen , de afvalligen , de zieken , de werkenden .....
Ave
Evangelist Matheus Conrad.
Da begint hier toch heel verdacht te gelijken op iets héél katholieks .Gaat Erik met zijn 'DJEZUS KLIMOP' hier zijn eerste stemmen ronselen om volgend jaar voorzitter te worden of zit er hier iets anders achter.
Dany spreekt van een verrassing met een V ; dit kunnen misschien VIJGEN voor PASEN zijn.
Ik kan het allemaal niet meer zo goed volgen; ik kan alleen maar melden dat ik nen paternoster gevonden heb en dat we zullen bidden voor de afwezigen , de afvalligen , de zieken , de werkenden .....
Ave
Evangelist Matheus Conrad.
Terug naar “Berichten Van Meetings”