Mini gespot
Nope niet gezien.
Heb wel een DS/W Cooper 'S' gespot gisterenavond aan het kruispunt met de Groeningenlei en de expressweg.
Ik reed richting E19, de 'S' sloeg af richting Kontich.
Nummerplaat weet ik niet meer, maar de wielbogen meegespoten en er hingen stickers van Outmotoring op de zijskirts
Heb even gewuifd omdat de inzittenden naar mij aan het kijken waren, maar weet niet of ze het gezien hadden.
Heb wel een DS/W Cooper 'S' gespot gisterenavond aan het kruispunt met de Groeningenlei en de expressweg.
Ik reed richting E19, de 'S' sloeg af richting Kontich.
Nummerplaat weet ik niet meer, maar de wielbogen meegespoten en er hingen stickers van Outmotoring op de zijskirts

Heb even gewuifd omdat de inzittenden naar mij aan het kijken waren, maar weet niet of ze het gezien hadden.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Heb daarstraks een koppel bij Centrauto gespot met elks een MINI.
De jongedame reed met een Pure Silver Cooper met een aerokit van bij Jonkers vermoed ik (sidemarkers)
De jongeman zijn MINI heb ik niet goed kunnen zien, vermoed gezien de striping dat het een checkmate was, vermoed een zwarte, maar of het een cooper of 'S' was dat weet ik niet.
iemand van hier misschien?
De jongedame reed met een Pure Silver Cooper met een aerokit van bij Jonkers vermoed ik (sidemarkers)

De jongeman zijn MINI heb ik niet goed kunnen zien, vermoed gezien de striping dat het een checkmate was, vermoed een zwarte, maar of het een cooper of 'S' was dat weet ik niet.
iemand van hier misschien?
My camera is my save button
- minibandit
- MINI Nutter
Gisteren op de baan tussen Diest en Scherpenheuvel: blauwe Mini met bonnet stripes en verstralers. Kon het allemaal niet zo duidelijk zien, wegens het duidelijk flashen met de verstralers van mijne tegenligger
Hier in Scherpenheuvel staat sinds kort dikwijls een groene met wit dak geparkeerd. Iemand van hier?
En vandaag in Diest een zwarte One met L achterop.
Kom ook bijna om de andere dag een grijze Cooper tegen - met dame achter het stuur - tussen Scherpenheuvel en Rillaar. Telkens ik haar tegenkom, voel ik haar precies denken: "daar heb je die ambetante rukker weer in die gele Mini, die altijd zit te flashen op mij". Nog geen flik aan mijn deur gehad met klacht wegens ongewenste intimiteiten, dus ik blijf maar volhouden
Ge ziet, ze zitten toch niet allemaal in Antwerpen, de Mini's.

Hier in Scherpenheuvel staat sinds kort dikwijls een groene met wit dak geparkeerd. Iemand van hier?
Kom ook bijna om de andere dag een grijze Cooper tegen - met dame achter het stuur - tussen Scherpenheuvel en Rillaar. Telkens ik haar tegenkom, voel ik haar precies denken: "daar heb je die ambetante rukker weer in die gele Mini, die altijd zit te flashen op mij". Nog geen flik aan mijn deur gehad met klacht wegens ongewenste intimiteiten, dus ik blijf maar volhouden

Ge ziet, ze zitten toch niet allemaal in Antwerpen, de Mini's.

piewietje schreef:Gisteren op de baan tussen Diest en Scherpenheuvel: blauwe Mini met bonnet stripes en verstralers. Kon het allemaal niet zo duidelijk zien, wegens het duidelijk flashen met de verstralers van mijne tegenligger![]()
Kom ook bijna om de andere dag een grijze Cooper tegen - met dame achter het stuur - tussen Scherpenheuvel en Rillaar. Telkens ik haar tegenkom, voel ik haar precies denken: "daar heb je die ambetante rukker weer in die gele Mini, die altijd zit te flashen op mij". Nog geen flik aan mijn deur gehad met klacht wegens ongewenste intimiteiten, dus ik blijf maar volhouden![]()
Ge ziet, ze zitten toch niet allemaal in Antwerpen, de Mini's.![]()
Blijkbaar mij nog nooit tegengekomen

MC freak schreef:nooit iemand in de buurt van Lennik hier op Forum??
ik spot daar zoveel MINI's, maar der zijn er v*rd*mme ni veel die nog goeiendag zeggen
Ik passeer regelmatig in Lennik (als ik mijn thuisbasis ga bezoeken) en zal
steeds de gekende "flash-goeiendag" doen bij het passeren van een Mini hoor

- freakymini
- MINI-aholic
- freakymini
- MINI-aholic
- minibandit
- MINI Nutter
Terug naar “General MINI Talk”