knopje en ik weet niet voor wat het dient??
knopje en ik weet niet voor wat het dient??
hallo iedereen, ik zit hier met een prangende vraag. aan de grote kilometriek heb je aan de rechterzijde het knopke staan om de 4 pinkers aan te zetten en aan de linkerzijde ook nog een knopke, heb daar al enkele keren op gedrukt maar daar gebeurd niks heeft er iemand soms een idee waar dit voor dient, heb hem maar net sinds dinsdag dus is allemaal nog wa nieuw hé. 

grand_cru schreef:Dat is uw instrumentenverlichting:
- blijven induwen = traploze toename van de instrumentenverlichting
- kort aantikken = trapsgewijs dimmen van de instrumentenverlichting
Zie ook pagina 60 in de handleiding van uw Mini
Ah dat wist ik ook niet. Dacht dat dat een knopje was voor de niet aanwezige cruise control

ik wil gewoon weten of het even simpel is als de boordcomp zelf te doen.. en vroeg daar aan berthil of je die cruisecontrol zelf kan inschakelen .. en als je daar eens verder leest is die er voor te beginnen al niet standaart aanwezig en moet je ook in de kabelboom beginnen prutsen .. daarmee : ik denk niet dat je dat zelf kan .. en zo ja dan zal het niet zo simpel zijn als de boordcomp te activeren, wat dan een antw is op mn vraag 

- MINI BRUGES
- MINI Regular
cruise control
dit is niet mogelijk mannan, de Boordcomputer is een puur softwarematig iets.
Cruise control bij de R56 zit op het stuur dus moet je zowiezo een multifunctioneel stuur hebben.
de kabelboom is ook anders van een normaal stuur en dit valt dan ook niet te activeren ofzo.
( ook geen na-inbouw mogelijk van deze optie)
Grtz,
Salvator
Cruise control bij de R56 zit op het stuur dus moet je zowiezo een multifunctioneel stuur hebben.
de kabelboom is ook anders van een normaal stuur en dit valt dan ook niet te activeren ofzo.
( ook geen na-inbouw mogelijk van deze optie)
Grtz,
Salvator
- minibandit
- MINI Nutter
Re: cruise control
MINI BRUGES schreef:Cruise control bij de R56 zit op het stuur dus moet je zowiezo een multifunctioneel stuur hebben.
euhm ...ik denk niet dat er hier iemand over de R56 bezig is...

- MINI BRUGES
- MINI Regular
Terug naar “General MINI Talk”