I-pod interface

Bespreek hier de verschillende modellen van de 2e generatie.
Leecood
MINI Fan

I-pod interface

Berichtdoor Leecood » Za Mar 17, 2007 19:50

Als muziekliefhebber volgende vraag: Gekozen voor radio mini Wave en MINI HIFI Loudspeaker system. 6-CD-lader wil ik weglaten, maar wil I-pod-interface. OK. Blijkt dat ik dan ook de andere radio moet nemen, de BOOST. Niet te doen zeg.... maar allez,ik hou zo aan die muziek van vroeger.
Nog een vraag : Kan ik mijn I-pod door een andere I-pod via pc downlouden? Ik bedoel: Mijn broer heeft ongeveer een 1000 liedjes op zijn I-pod staan, kan hij die via zijn pc overbrengen op mijn I-pod? Ik kan het hem nu niet vragen, hij is op missie in buitenland.... en als dat kan, kan ik hem VERPLICHTEN om zijn muziek op mijn I-pod te zetten... Goe bezig he.....
Groetjes
LEECO

grand_cru
MINI Master

Re: I-pod interface

Berichtdoor grand_cru » Za Mar 17, 2007 21:08

a117123 schreef:Nog een vraag : Kan ik mijn I-pod door een andere I-pod via pc downlouden? Ik bedoel: Mijn broer heeft ongeveer een 1000 liedjes op zijn I-pod staan, kan hij die via zijn pc overbrengen op mijn I-pod? Ik kan het hem nu niet vragen, hij is op missie in buitenland.... en als dat kan, kan ik hem VERPLICHTEN om zijn muziek op mijn I-pod te zetten... Goe bezig he.....
Groetjes
LEECO

Dat is simpel: elke I-pod is een harde schijf op zich, dus I-pod naar PC overzetten en van PC terug naar andere I-pod. Moeilijk is dat niet, duurt enkel een tijdje eer alles gekopieerd is.
Vecht het verder uit met uw broer, maar aangezien ik vermoed dat hij militair is zou ik dat niet te letterlijk doen. Kwestie van geen 5,56 of 9mm projectiel achter uw aan te krijgen :grin:

Planet Mini
MINI Regular

Berichtdoor Planet Mini » Wo Mar 21, 2007 13:36

Voor de iPod interface heb je inderdaad radio BOOST nodig. Hou er wel rekening mee, dat de installatie enige tijd in beslag neemt (auto is met 1 dag vertraging door de garage afgeleverd).
Voor muziekliefhebbers is deze optie zeker zijn prijs waard! Kwaliteit van de muziek is opmerkelijk beter bij iPod functie dan bij radio functie (klinkt veel zuiverder). Als enige minpuntje is het terugzoeken van een nummer nogal vrij omslachtig, zeker als je veel muziekbestanden op je iPod hebt (via draaiknop).

Voor het overbrengen van muziek van de ene iPod naar de andere, gewoon via iTunes (programma). Synchronisatie neemt slechts enkele seconden tijd in beslag.

MC freak
MINI2 - Newbie

Berichtdoor MC freak » Wo Mar 21, 2007 16:31

Indien je de kost van de Interface en de radio Boost niet wil doen, koop dan gewoon het kabeltje van in de Media Markt dat je de I-pod kan aansluiten op de standaard AUX-in (onderaan de middenconsole)
Enige minpunt...liedjeskeuze moet via I-pod gebeuren...

nog vragen??...vuur maar af!

Groeten,

MC freak

ps: de kabeltje kan je ook via je dealer krijgen, en kost daar € 18,50 en als je dealer zegt dat hij dat niet kan hebben zeg je maar dat het bij de laatste nieuwe productinformatie van BMW staat!

Leecood
MINI Fan

iPot interface

Berichtdoor Leecood » Wo Mar 21, 2007 21:56

Dank voor je commentaar en je mening. Uiteindelijk heb ik besloten de Boost en de Interface te nemen, ga ik een iPot van 30 GB kopen, en dan ben ik voor rond 850 € gesteld....
Hallo.... ik begon aan Cooper D en zal hem afmaken ook.... groetjes....
Blij dat ik nu niks meer kan veranderen....RED allert....

Terug naar “2e Generatie MINI - R56 R55 R57 R60 R58 R59 R61”