Volledig origineel + Bastuck
Eerste testbanksessie
Heinz
4 maart 06 om 9:50:32 (buitentemperatuur rond het nulpunt)
resultaat 185.5 krukaspk's en 168.4 wielpk's bij 7131 t/min
207 NM bij 4192 t/min
Tweede tesbanksessie bij
TBM
9 februari 07 om 9:51:04 (buitentemperatuur rond vijf graden)
resultaat 173.2 krukaspk's en 147.2 wielpk's bij 6775 t/min
213.5 NM bij 3800 t/min
Derde testbanksessie
VTB VAB Zwijndrecht
24 maart 07 om 09:56:00 (buitentemperatuur 13° C)
resultaat 172.04 krukaspk's, 170 pk gecorrigeerd volgens DIN 70020, 137.36 wielpk's bij 7050 t/min
195 NM bij 4200 t/min
Vierde testbanksessie
Beek
Aanpassingen: Bastuck uitlaat, GRS Intercooler + diverter, Magnecor Spark Leads, Alta Pulley 15%, Alta CAI, NGK Works bougies, Beek Software
5 november 07 om 15:00 (buitentemperatuur 12° C)
Resultaat: 218,39 krukaspk's, 179 wielpk's bij 6500 t/min
275,99 NM bij 3500 t/min
Vijfde testbanksessie
TBM
Aanpassingen: Bastuck uitlaat, GRS Intercooler + diverter, Magnecor Spark Leads, Alta Pulley 15%, Alta CAI, NGK Works bougies, Beek Software
9 februari 08 om 11:30 (buitentemperatuur 12° C)
Resultaat: 211,8 (219,1 motorkap open) krukaspk's, 183,7 (190,1 motorkap open) wielpk's bij 6250 t/min
275,3 NM (286,8 NM motorkap open) bij 4250 t/min
Zesde testbanksessie
RW-S
Aanpassingen: Bastuck uitlaat, GRS Intercooler + diverter, Magnecor Spark Leads, Alta Pulley 15%, Alta CAI, NGK Works bougies, Beek Software, M7 gesloten luchtfilterbehuizing, consequent enkel Total 98 tanken
5 september 08 om 13:55 (buitentemperatuur 23.6°C)
Resultaat: 232,1 krukaspk's, 202.3 wielpk's bij 6951 t/min
263.1 NM bij 4562 t/min
