Bye bye voor R56 eind juni 07?
Bye bye voor R56 eind juni 07?
Eerst en waarschijlijk heel belangrijk moet je denken aan de datum van vandaag (1 april). Maar volgens dit bericht op het forum van newminiclub.nl stopt mini met zijn r56 eind juni. Ze zouden namelijk veel te veel verlies maken op het model. De clubman wordt daardoor eerder geintroduceert en blijft da cabrio nog even leverbaar. Maar ik zeg het, denk aan de datum he mensen. Ik zou namelijk niet echt kunnen geloven dat een automerk zo rap (een dik half jaar) een model de deur wijst... Tenzij fiat met zijn multipla, maar dat hadden ze zelf wel kunnen raden zeker.
- minibandit
- MINI Nutter
Bay bay R56
Ik vind het wel niet leuk om op 1 april zo iet als dees mede te delen.
Ben gisteravond nog op een meeting geweest en gesproken met een voorname dealer.
Zo een onzin zeg. Deze persoon in kwestie zou het zeker weten denk ik.... jij doet een mens wel twijfelen vind ik.....
Bedoel je dan het gamma R56 ? ook de cooper D?
Of ben ik niet goed mee????
Ben gisteravond nog op een meeting geweest en gesproken met een voorname dealer.
Zo een onzin zeg. Deze persoon in kwestie zou het zeker weten denk ik.... jij doet een mens wel twijfelen vind ik.....
Bedoel je dan het gamma R56 ? ook de cooper D?
Of ben ik niet goed mee????
Van het NMC-forum
CooperS-lightningblue schreef:PPCS schreef:Wel goed nieuws dat de clubman eerder geproduceerd gaat worden.
Fijne 1 april nog
Dat was ook een stukkie gein, anders zou het bericht niet kloppen en had iedereen het al meteen door gehad. (Niet dat niemand het nu door had, maar goed, gaat om het idee!)Wel heel leuk om de reacties te zien!
![]()
Arjan z'n idee en mijn uitwerking!
Bij deze is het dus bewezen dat het een 1 april grap was.
Een idee van CooperS-lightningblue en Arjan van het NMC-forum.
- CooperS-indiblue
- MINI2 - Newbie
grand_cru schreef:Hollands grapje![]()
Maar goed gevonden ...
Sorry dat ik sommige zo heb laten schrikken (Ik ben CooperS-lightningblue op het NMC-forum, MINI is veranderd, vandaar dat de naam anders is). Is inderdaad een Hollands grapje!

Terug naar “2e Generatie MINI - R56 R55 R57 R60 R58 R59 R61”