vraagje

Voor nieuws, weetjes, ideetjes - kortweg MINI in het algemeen...
dinoken
MINI2 - Newbie

vraagje

Berichtdoor dinoken » Do Mar 29, 2007 18:50

hey miniacs, ben dus bezig met mijn minike een beetje te veranderen, maar ik heb een een vraag en zou gaarg jullie gedacht ervan hebben, momenteel rijd ik met een volledig zilvere mini rond,deze week werder er 2 bonet-stripes opgezet, nu volgende maand word het dak in het zwart gespoten om het cooper effect te hebben. nu de vraag!!!! wat hadden jullie gedacht van een grote zilvere ster op het dak te zetten in plaats van al de andere dakdesigns.
geef maar commentaar dan weet ik waarop en waaraf hé.

grts jochen

dj ulyss
MINI-aholic

Berichtdoor dj ulyss » Do Mar 29, 2007 19:26

niet mijn smaak

maar je moet niet vragen wat andere denken, maar gewoon doen wat je zelf graag ziet he :wink:

katjan
MINI Fan

Berichtdoor katjan » Do Mar 29, 2007 20:24

dinoken kijk eens naar volgende foto, dan krijg je misschien al een idee :

Afbeelding

Niet lelijk, maar ook niet echt mijn ding.

Dan zou ik eerder voor ons Monaatje kiezen :D

Afbeelding

dinoken
MINI2 - Newbie

ster

Berichtdoor dinoken » Do Mar 29, 2007 21:00

awel die ster vind ik dus zeer mooi, maar dan wel zonder TEXAS derbij hé, da vindt ik mer niks hoor. we zullen wel zien, op een maand tijd kan er veel veranderen hé. :P

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Do Mar 29, 2007 21:22

Gewoon doen wat jezelf leuk vind, dat is altijd het mooiste voor jezelf.

Evi
MINI-aholic

Berichtdoor Evi » Do Mar 29, 2007 21:30

Met een ster kan je zeer veel, niet zomaar een ster maken...

Zoals Danyboy zei, doen wat je zelf leuk vindt. Zelf iets maken is zoveel leuker, en ik spreek uit ervaring. :wink:

dinoken
MINI2 - Newbie

merci

Berichtdoor dinoken » Do Mar 29, 2007 21:45

alvast bedankt voor allemaal jullie reactie's, ik zal der wel iets van maken, daar ben ik noral redelijk goed in.

thx

longbeach
MINI Regular

Berichtdoor longbeach » Do Mar 29, 2007 22:06

die mona lisa is wel zeer chiq gedaan zeg 8)
ik vraag mij wel af of die stikkers wat kleurvast zijn? iemand ervaring hiermee?

Mini
MINI Fan

Berichtdoor Mini » Vr Mar 30, 2007 14:24

longbeach schreef:die mona lisa is wel zeer chiq gedaan zeg 8)
ik vraag mij wel af of die stikkers wat kleurvast zijn? iemand ervaring hiermee?

en wat gebeurt er als je is een paar keer de CARWASH ingaat ??

zijn die delicaat of niet ?

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Vr Mar 30, 2007 14:53

MINI en car-wash ?? :shock:

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Vr Mar 30, 2007 20:30

Ai Ai, welke gek gat er door de CW met een MINI, dit moet je met de zachte hand en veel liefde zelf kuisen :evil:

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Vr Mar 30, 2007 22:54

amai dat doet al zeer door dat te lezen... CW en Mini gaan ni samen... of je moest een mini wille met veel krasjes en weinig glans... :?

Mini
MINI Fan

Berichtdoor Mini » Za Mar 31, 2007 14:09

ben er best van overtuigd dat een goed soft cloth carwash geen krassen achterlaat op de lak van de wagen. Ga met de mijn om de maand naar de wash en ik moet zeggen dat mijn lak er nog heel goed uit ziet.
de technologie is ondertussen ver vooruit en door het gebruik van bepaalde krasvrije materialen en goede sproeisytemen is het mogelijk een perfecte krasvrije auto te bekomen. Je moet natuurlijk zeker zijn dat je bij een goede carwash gaat die zijn cloth om de 6 maanden verandert en zijn sproeiers goed werken. ook moet je zien of er een voorwas straat aanwezig is, waar de auto onder hoge druk afgespoten wordt vooraleer hij door de doeken wordt schoongeveegd.
Een bestaan tevens ook wasstraten die enkel met hogedruk werken en die dus geen cloth gebruiken.

omdat er altijd meer wasstraten zijn die niet deugen zullen er altijd meer tegenstanders zijn dan voorstanders. Ik ga ook zeker niet bij de eerste de beste , een carwash moet goed onderhouden zijn en niet zomaar een wasstraatje waar de cloth al jaren niet vervangen is en waar de uiteindes helemaal zwart zien van het vuil...

Anac op noorderlaan is best aan te raden. De beste wasstraat heb ik gedaan met een huurauto in LA , USA. Die was wel 70 meter lang en daar waande je precies in bobbejaanland.

Tazke
MINI Freak

Berichtdoor Tazke » Ma Apr 02, 2007 14:59

Awel om het antwoord te geven als je met die mona lisa door de car wash gaat zal ze niet lang meer lachen, toch niet hier in torhout ben een keer met m'n vaders mercedeske geweest :) mocht herspoten worden, al die krassen :)

Op kosten van de carwash natuurlijk :)

Jurgen
MINI Driver

Berichtdoor Jurgen » Ma Apr 02, 2007 15:12

Ik ga bijna weekelijk met mijn mini door de carwash... En het is dan nog eens cabrio. Zoals de andere zegt. Je moet weten welke carwash he. Ik ga in de wasstraaat in herent. Gigantisch groot, de lappen maken veel lawaai als die op uw voorruit kletsen, maar geen krassen. En een gratis stofzuigerbeurt als je naar boven rijd.

dj ulyss
MINI-aholic

Berichtdoor dj ulyss » Ma Apr 02, 2007 17:27

bwa ik weet zo toch nog niet hoor
denk dat met de hand wassen nog steeds het veiligste is

en als hij dan helemaal blinkt heb je meer voldoening in al het werk dat je gedaan hebt :wink:

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Ma Apr 02, 2007 18:03

i agree met mini, als je naar een deftige wasstraat gaat heb je normaal gezien geen krassen. Ik was de mijne altijd met de hand, mijn vader gaat met de zijne dikwijls naar de wasstraat en die ziet er nog altijd even bling uit als de mijne.

Je hebt er gewoon meer voldoening van, maar of je nu minder krassen hebt? Ik heb op de mijne ook meer krassen dan me lief is (de downside van een zwarte auto :roll:)

Maar om op je topic te antwoorden een grote ster in pure silver zou niet misstaan denkek 8).

braxx
MINI Freak

Berichtdoor braxx » Di Apr 03, 2007 22:18

mini schreef:Anac op noorderlaan is best aan te raden.

totally agree

den beste dat ik ken tot hiertoe...

1x even snelsnel naar een carwash in kontich en de short antenna was weg en de voet was afgebroken... tis zeker een risico, maar ANAC op de noorderlaan,super, helemaal geen klachten van...
(das ook nog is gratis stofzuigen... :))

grts braxx

Terug naar “General MINI Talk”