Mini gespot
- Stoffeltje
- MINI Regular
Hey iedereen,
ben sinds vandaag al lid van dit forum en ik dacht dat deze topic wel een goeie was om mijn eerste post te zetten.
Gisteren gespot in het centrum van Hofstade (brab.): rode Mini met witte bonnet stripes, checkered dak en spiegeltjes... toevallig iemand van hier?
@ DJ Ulyss
Ik heb gemerkt dat ge van Boortmeerbeek zijt... van waar juist want ik heb daar 25 jaar gewoond dus misschien ken ik u wel.
wel da wast voor nu...
Greetz
ben sinds vandaag al lid van dit forum en ik dacht dat deze topic wel een goeie was om mijn eerste post te zetten.
Gisteren gespot in het centrum van Hofstade (brab.): rode Mini met witte bonnet stripes, checkered dak en spiegeltjes... toevallig iemand van hier?
@ DJ Ulyss
Ik heb gemerkt dat ge van Boortmeerbeek zijt... van waar juist want ik heb daar 25 jaar gewoond dus misschien ken ik u wel.
wel da wast voor nu...
Greetz
Stoffeltje schreef:... ik dacht dat deze topic wel een goeie was om mijn eerste post te zetten.
Welkom op het forum Stoffeltje. Een nog betere manier om je intrede te
maken op het forum is de "who is who" of "show and shine" topic natuurlijk

Leren we direct jou en je Mini even kennen .....
Alvast veel plezier en leesgenot hier.
- minibandit
- MINI Nutter
Stoffeltje schreef:Hey iedereen,
@ DJ Ulyss
wel da wast voor nu...
Greetz
Laarstraat, woon daar al 27 jaar

Mooie Chili red mcs met wit dak gespot in kortrijk. Meer specs: witte s spokes, ruiten rondom getint, mooi verlaagd en dikke uitlaat eronder
.
Vriendelijke kerel, eindelijk nog es ene die wuifd
Wsl ook nicolas' mini one d zien passeren in kortrijk, ofwel was het een look-a-like. In ieder geval een dikke mini

Vriendelijke kerel, eindelijk nog es ene die wuifd
Wsl ook nicolas' mini one d zien passeren in kortrijk, ofwel was het een look-a-like. In ieder geval een dikke mini

- svendekoster
- MINI Regular
- cooperke s
- MINI-aholic
Stephke schreef:Hier bij ons in het dorp rijden verschillende mini's rond ondertussen, maar denkt ge da er ook maar iemand bij is die flikkert ??? neeeee, da vind ik eigenlijk ni zo tof. Is da alleen hier of is da bij jullie ook?
Zelfde hier..maar niet iedereen kent de minicode he,nu als je zelf flikkert kijken ze soms heel raar van wa doet die nu..hij flikkert met zen lichten naar mij lol..anderen reageren positief en hebben direct de reactie om hetzelfde te doen..of een schone smile van een mini juffrouw is altijd meegenomen..

Dus blijven flikkeren

die smile van een mini juffrouw hoef ik niet, maar ik vind het toch altijd tof , al steken ze hun hand maar op. ma ge hebt ook zo van die mensen met ne nek van hier tot ginds die ne MINI hebben om te zeggen ik heb ne MINI . En da is het, tegen ne echte minifreak ... ge begrijpt wel wa ik wil zeggen hé
- svendekoster
- MINI Regular
Stephke schreef:Hier bij ons in het dorp rijden verschillende mini's rond ondertussen, maar denkt ge da er ook maar iemand bij is die flikkert ??? neeeee, da vind ik eigenlijk ni zo tof. Is da alleen hier of is da bij jullie ook?
Ik heb 10 jaar geleden met een originele mini gereden, en toen kwam je geen enkele mini tegen die niet knipperde of wuifde.
Ik ga het alvast ook met mijn nieuwe D absoluut volhouden!

- minibandit
- MINI Nutter
Dangixxer schreef:gisteren nog een DS Carbrio'tje gepasseerd
hand opgestoken en beide mensen in cabrio zwaaide vrolijk terug
als gij u polleke hebt opgestoken zoals gewoonlijk...dan kunt ge ni anders dan terugwuiven hé !!!

(hij steekt dan nl met z'n schouder en een stuk van z'n hoofd mee door z'n zijraam...moeilijk om dat te negeren hé !! LOL )
- minibandit
- MINI Nutter
svendekoster schreef:Ik heb 10 jaar geleden met een originele mini gereden, en toen kwam je geen enkele mini tegen die niet knipperde of wuifde.
Ik ga het alvast ook met mijn nieuwe D absoluut volhouden!
als gij met "de originele" mini een classic wil zeggen...dan moet ik u tegenspreken...

het is hier al ergens eerder bevestigd...met de classics was dat "miniigevoel" veel meer aanwezig !!!
heb vroeger ook met zo'n classic gereden en dan was er soms geen ontkomen aan...

het ging van knipperen en wuiven tot claxoneren en andere toestanden...

sorry minibandit da ik het zeg, maar ik denk da hij hetzelfde bedoelt als gij hoor
Minigevoel da's het woord da ik zocht
ik heb de indruk da er meer mensen zijn die zeggen ik koop mij ne mini dan ben ik hip en cool
terwijl ik het veel toffer vind als ge gewoon uw hand opsteekt of flikkert. overtijd reed er ene voor mij, en ik wuifde met de hoop da die het zag en die zette zijn vier pinkers op. Da vond ik tof, maar hoeveel mensen da niks doen of zo kijken van huh
da irriteert mij toch wel.

Minigevoel da's het woord da ik zocht

- minibandit
- MINI Nutter
- svendekoster
- MINI Regular
Terug naar “General MINI Talk”