Meetingpoints LIMINI rit
Meetingpoints LIMINI rit
Hoog tijd om hier een topicske over te openen, niet?
Laat maar weten wat de andere meetingpoints zijn, dan zal ik het proberen in deze eerste post bij te houden.
Texaco E40 Groot Bijgaarden, vertrek 8.30u
- Vital & Karin
- Krist'l & Dominique
- Schumi & Sandra
- Wally & Annick
- Jan & Mieke
- Dangixxer
- Vincent
Q8 E313 Ranst, vertrek 8.30u
- Scorpion MC
- Gemini
- Jan & Linda
- Ray
- Stef & Sas
Laat maar weten wat de andere meetingpoints zijn, dan zal ik het proberen in deze eerste post bij te houden.
Texaco E40 Groot Bijgaarden, vertrek 8.30u
- Vital & Karin
- Krist'l & Dominique
- Schumi & Sandra
- Wally & Annick
- Jan & Mieke
- Dangixxer
- Vincent
Q8 E313 Ranst, vertrek 8.30u
- Scorpion MC
- Gemini
- Jan & Linda
- Ray
- Stef & Sas
Laatst gewijzigd door varavital op Za Apr 28, 2007 22:38, 11 keer totaal gewijzigd.
eriks schreef:Ter info : best rekening houden met de werkzaamheden te Hasselt west, mogelijkheid van fille !
Hou je ook op het rechter rijvak bij de splitsing aan deze werkzaamheden, want anders ga je te nemen afrit missen
Daar heb je gelijk in Erik, zeker op het rechtervak blijven aan de werken anders rij je automatisch de afrit naar St-Truiden voorbij. Wanneer je in St-Truiden bent volg je richting Tienen N 3 . Op het eerste rondpunt de tweede afslag , daar staat al een wegwijzer van Tenniscenter Wimbledon. Deze weg nog ongeveer 1 km volgen.
- Scorpion MC
- MINI Freak
Meetingpoint Antwerpen
De parking/benzine station op de E313 na de afrit van Wommelgem omstreeks 8u.
Scorpion en Gemini wachten daar

Scorpion en Gemini wachten daar

Re: Meetingpoint Antwerpen
Scorpion MC schreef:De parking/benzine station op de E313 na de afrit van Wommelgem omstreeks 8u.![]()
Scorpion en Gemini wachten daar![]()
waarom zo vroeg ?
- svendekoster
- MINI Regular
varavital schreef:Is idd wel vroeg Michel, van daar is het nog ongeveer 1u rijden en de rit vertrekt om 11u. Laat je het juiste vertrekuur voor Ranst nog weten?
Vital de rit vertrekt inderdaad vanaf 11 uur, maar jullie worden wel verwacht vanaf 9.30 want er moet ook nog op een rustige manier ingeschreven worden, ontbijt voor iedereen en een drank, dan een woordje uitleg en rustig vertrekken, of hoe denken jullie dit te doen als er hier 29 auto's om 10.15 of 10.30 h aankomen. Dus wees een beetje op tijd a.u.b. .
- minibandit
- MINI Nutter
wazowski schreef:Danyboy schreef: dan een woordje uitleg
En dat kan laaang duren in Limburg![]()
Sorry Dany, kon het niet laten, bal lag voor open doel
LOOOOOL... inkoppen dan natuurlijk ...

inschrijven hoeft niet echt lang te duren Dany...als de deelnemers een beetje willen meewerken tenminste...

en er is tot op heden nog geen enkele rit "te laat" van start gegaan dus NO PANIC DUDE...

ps : ik en den Bart zullen zeker niet te laat zijn...

- flippers jan & linda
- MINI-aholic
wazowski schreef:Danyboy schreef: dan een woordje uitleg
En dat kan laaang duren in Limburg![]()
Sorry Dany, kon het niet laten, bal lag voor open doel
Ja daarom alleen al Bart

- minibandit
- MINI Nutter
Danyboy schreef:ja daarom alleen al Bart, nee maar je weet wel wat ik bedoel, je bent er een tijdje mee bezig om dit te organiseren en dan zo alles snel snel smorgens op die laatste minute, nee dat hoeft niet voor mij. Wij moeten ook vroeg vertrekken naar Roeselare of de kust hoor.
zoals ik al zei ... DON'T PANIC DUDE ...zoiets hebt ge toch niet in eigen handen...
laat uwen dag hierdoor al niet op voorhand verpesten hé Dany !!!!!!!!
iedereen kent de vertrekuren van de meetings en ik moet zeggen er zijn er nog niet teveel "te laat" gekomen zene