Zoals ik al zei, ik zal nog zien. Vandaag eerste dag zonder picure, valt af te wachten dus.
LIMINI II Flower-Power edition 29 april 2007
- minibandit
- MINI Nutter
- !nathalie!
- MINI Master
- minibandit
- MINI Nutter
els schreef:Ik ben ondanks het schitterende weer toch weer geveld door een hoop virussen van die rottige kinderen die in de klas hun hand niet voor hun mond houden als ze moeten hoesten of niezen. Jammer genoeg dus geen Limini-rit voor mij...
Ook veel beterschap gewenst
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
- !nathalie!
- MINI Master
Voyager schreef:Danyboy schreef: Het is maar een voorstel maar voor de liefhebbers is het misschien een goed idee om een lunchpakket mee te nemen en onderweg er dan een kleine picknic van te maken.
Zijn er nog mensen die picnic een goed idee vinden
De overschot van de bbq groenten van vanavond zijn hier al in een koude schotel omgetoverd. Wij picnicken morgen gegarandeerd, zeker met zo'n weer. Alleen jammer dat er nog geen fruit aan de bomen zal hangen voor mijn dessert
Ben ook niet echt voorstander van die lange middagbreaks
Aan ieder van U en elk appart: tot morgen
els schreef:Ik ben ondanks het schitterende weer toch weer geveld door een hoop virussen van die rottige kinderen die in de klas hun hand niet voor hun mond houden als ze moeten hoesten of niezen. Jammer genoeg dus geen Limini-rit voor mij...
Inderdaad spijtig Els. Ik dacht dat door die droogte van deze maand alle virussen wel uitgeroeid zouden zijn, niet dus ... Beterschap !