Yo guys and girls,
Ik ben sinds 2004 de fiere en trotse bezitter van een Mini Cooper S (indy blue met striping, wit dak met zonnedak, verstralers en chili pack): foto's kan je zien op http://picasaweb.google.com/g13mini/MyMiniAlbum.
En ik heb sindsdien nog geen seconde spijt van gehad van deze aankoop, integendeel, ik vind hem nog steeds een fantastische bak.
And more great news, mijn vriendin en ik gaan trouwen op vrijdag 14 september 2007 in Beerse (naast Turnhout). En aangezien we beide verzot zijn op onze Mini hadden wij gedacht om zelf met onze eigen Mini naar het gemeentehuis te rijden en om het gevolg (ouders, zussen, ...) met een stoet van Mini's te laten volgen. Lijkt ons fantastisch te zijn!
Als we goed geteld hebben zouden we dan nog 5 extra Mini's moeten hebben om iedereen te kunnen vervoeren. De tocht zou gaan van bij ons thuis in Beerse naar het gemeentehuis in Beerse (moeten om 14h daar zijn) en daarna door naar het restaurant in Kasterlee (±15min rijden).
Natuurlijk willen we jullie dit niet voor niets laten doen, maar hebben we ook niet echt een idee van wat of hoeveel te geven (iemand een idee wat gangbaar is?). Je mag alleszins mee een aperitiefje drinken op onze kleine receptie.
Graag reactie aub, want we zouden dit echt super vinden. Je kan steeds reageren op dit bericht of een mailtje sturen naar g13mini@gmail.com.
Thanks, en tot de 14de (hopelijk)!
Geert
Zoektocht MINI's voor trouw op 14 september 2007
Hey MINI collega's,
Ik zie dat er veel mensen dit bericht al gelezen hebben, maar nog niemand heeft effectief gereageerd op onze oproep.
Wij zouden echt graag een klein stoetje van MINI's hebben bij ons trouwfeest, dit gaat gewoon keileuk zijn. We hebben zelf een MCS en beleven hier ook veel fun aan. We gaan dit weekend zelfs naar Zandvoort naar het internationale MINI event.
Als er mensen zijn die zich kunnen vrijmaken op 14 september en voor ons willen rijden, geef dan een seintje.
Alvast bedankt!
Ik zie dat er veel mensen dit bericht al gelezen hebben, maar nog niemand heeft effectief gereageerd op onze oproep.
Wij zouden echt graag een klein stoetje van MINI's hebben bij ons trouwfeest, dit gaat gewoon keileuk zijn. We hebben zelf een MCS en beleven hier ook veel fun aan. We gaan dit weekend zelfs naar Zandvoort naar het internationale MINI event.
Als er mensen zijn die zich kunnen vrijmaken op 14 september en voor ons willen rijden, geef dan een seintje.
Alvast bedankt!
Hey Mini fans,
Ik wil hierbij toch nog eens een oproep doen voor eventuele vrijwilligers die willen rijden met hun MINI op onze trouw op 14 september. We hebben het al mogen ondervinden in onze zoektocht, den trouw is op ne vrijdag (ging niet anders voor de zaal 's avonds) en dan is het misschien moeilijk. Maar als er toch kandidaten zijn die vrij zijn op die dag, please laat iets horen. We zouden dolgraag een stoetje van MINI's hebben op onze trouw.
We zijn ondertussen ook al flyers aan het verspreiden achter de ruitewissers van MINI's die we in de geburen zien staan tijdens onze rondritten, maar tot nu toe hebben we nog maar 1 toezegging. Dus nog 4 MINI's te gaan.
Geert & Pascale
Ik wil hierbij toch nog eens een oproep doen voor eventuele vrijwilligers die willen rijden met hun MINI op onze trouw op 14 september. We hebben het al mogen ondervinden in onze zoektocht, den trouw is op ne vrijdag (ging niet anders voor de zaal 's avonds) en dan is het misschien moeilijk. Maar als er toch kandidaten zijn die vrij zijn op die dag, please laat iets horen. We zouden dolgraag een stoetje van MINI's hebben op onze trouw.
We zijn ondertussen ook al flyers aan het verspreiden achter de ruitewissers van MINI's die we in de geburen zien staan tijdens onze rondritten, maar tot nu toe hebben we nog maar 1 toezegging. Dus nog 4 MINI's te gaan.
Geert & Pascale