NIGHTTRIP 2007 - the day after

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
mujer
MINI Master

NIGHTTRIP 2007 - the day after

Berichtdoor mujer » Zo Jul 08, 2007 9:35

ja het team van de superslimme meiden heeft dan toch gewonnen. We hadden dan ook 1 voordeel, we hebben een tip letterlijk genomen, nl. "volg Dave C".
We hebben veel plezier gemaakt bij het zoeken naar de verschillende oplossingen, tot we doorhadden dat niet ieder smsje een stad moest zijn :oops: Ja misschien moeten we volgende keer luisteren naar de uitleg van opperhoofd-werevolve voor we al met ons hoofd in "Gran Canaria" zitten.

Bedankt aan de werewolves-organisatoren voor deze eerste editie. Begin al maar te zoeken naar cryptische omschrijvingen (want makkelijk zal dit niet geweest zijn) voor de volgende nachtrit. En voor vuurwerk zorgen bij de tussenstop zal zeker moeilijk te evenaren zijn :grin:

conrad
duke of Limburg

Berichtdoor conrad » Zo Jul 08, 2007 12:01

We waren de eerste met de juiste eindoplossing doch niet gewonnen dankzij onze hoop strafpunten omwille van dezelfde reden als hierboven.

Maar het was wel een FANTASTISCHE RIT en ORGANISATIE.

Leuk gezelschap - met zin voor avontuur of was het avont - uur en met zin voor een dansje tussendoor :grin: :grin: .

Eén minpuntje : het duurde wat te lang (door al dat ge-SMS).

Volgende keer zijn wij er zeker bij.

eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Zo Jul 08, 2007 13:51

Ne dikke proficiat voor de organisatie, hier moet veel tijd en werk ingestoken zijn om dit te organiseren, het was leuk en bij de volgende editie (als de organisatie dit nogmaals wilt doen) zijn wij er zeker bij. Wij hebben ons terug geamuseerd, zijn moe maar tevreden thuisgekomen. (4u30)
Proficiat ook aan de winnaars : girl power hé vincent en dave :grin:
Ook de soepmadam bedanken :P ze was lekker, echtttttttttttt llekker :wink:
Enige opmerking (positief bedoelt), mag iets korter zijn, zodat we na de rit wat kunnen kletsen :wink: (voor onze groep toch want we waren niet van de rapste :) )

Vrouwen en mannen van de organisatie nogmaals proficiat :!:

Afbeelding
Meer pics (niet teveel) volgen laters.

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Zo Jul 08, 2007 14:11

eriks schreef:Ook de soepmadam bedanken :P ze was lekker, echtttttttttttt llekker :wink:

Wie was er lekker .... de madam of de soep ..... ?

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Zo Jul 08, 2007 14:25

Ook wij zijn zeer tevreden van deze nachtrit, zoals mijn voorgangers reeds gezegt hebben een dikke proficiat aan de organisatie, jullie hebben daar veel tijd en werk ingestoken, ook voor ons mocht het een uurtje korter geweest zijn maar dat zal wel aan ons gelegen hebben, zo is er dan nog een beetje meer tijd nadien voor een babbel en een drankje. In ieder geval het was zeer plezant zo in de donker door de kleine baantjes te rijden, ook de opdrachten waren zeer origineel en soms toch moeilijk, maar met een tip lukte het dan wel weer. Om 4h20 lagen we in ons bed. We zullen er graag terug bij zijn bij een volgende editie, maar één of tweemaal per jaar is zeker genoeg. Nu nog naar de provence voor de bochten en dan tot op de BBQ zekerst , daag.

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Zo Jul 08, 2007 16:29

wij hebben ons ook zeker goe geamuzeerd! bedankt aan de organisatie!! team scream als laatsten aangekomen maar toch op 2 de plaats! :D :P , we hebben ook zoals reeds vermeld pas veel te laat ondekt dat we niet steeds naar een stad moesten zoeken en hebben daar veel tijd verloren ( zeker 60 min) maar de baantjes waren zeer tof zo in de donker! enkel wel jammer dat de gps ons soms op de kortst wegen stuurde op baantje waar je enkel met een jeep deftig kon rijden ( heb aantal keren echt gevloekt :oops: :P ) en ik ni alleen denk k :( maar twas toch echt fun! we lagen om kwart voor 5 in ons bed! de soep was idd zeer lekker!! nogmaals merci! groetjes sscooper en lissa 8)

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Zo Jul 08, 2007 19:12

Enkele van de weinige sfeerbeelden die ik heb vastgelegd ......
Was te hard in de weer om SMS'kes te typen waardoor het fototoestel amper werd gebruikt.

Tussenstop - controlepost te Oudenaarde. Lang leve de afwateringsbuizen ...
Afbeelding

Reeds van ver kon je ons zien wapperen ... hoewel sommigen het moeilijk hadden ons te vinden :grin:
Afbeelding

De tomatensoep-(zonder ballekes)-stand
Afbeelding

Ook de kid hebben zich geamuseerd op dit late uur.
Afbeelding

Even tussendoor verenigd voor een tasje soep en een nieuwe opdracht ...
Afbeelding

Om het wachten draaglijker te maken, hadden we wat vuurwerk besteld ...
Afbeelding

En tot slot nog even het klassement meegeven ....
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Wally op Zo Jul 08, 2007 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.

!nathalie!
MINI Master

Berichtdoor !nathalie! » Zo Jul 08, 2007 21:46

Walter, sorry gast dat je zoveel sms werk had met ons. Nu hebben we bijna geen foto's. We dachten soms dat je al sliep, daar we zo lang moesten wachten op jouw SMS. De rit had veel leuke baantjes maar denk toch dat het overdag mooier is. Nu kon je niet genieten van de landschappen, terrasjes, de mensen die naar je gapen...maarja dat heb je dus met een nachtrit hé.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik bijna al eerder ervandoor was gegaan. Al dat ge-sms...pfff, kreeg er al krullekespis van.
Vragen waren eigenlijk wel OK, als je wist dat er ook raadselkes tussenzaten :shock: Maar het mochten er toch minder zijn.
Bedankt aan mijn team...we hebben het weer goed gedaan...al moet ik het wel zelf zeggen.
Ook merci voor de dansles tijdens het wachten.

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Ma Jul 09, 2007 13:05

Beter laat dan nooit

Eerst en vooral dank aan de organisatie!
Ik moet zeggen dat ik het concept heel origineel en leuk vond om te rijden.
Is weeral iets anders dan enkel "bolleke pijl" te rijden
Ook soep, duivel, ed waren top!
goe!!!!!

Had persoonlijk het "tot een kot in de nacht rondsjeeze" wel een beetje onderschat.
Het was op het einde best wel zwaar want tegen half drie was het beste bij mij er toch wel af. Wij hadden immers wel wa tijd verloren met de "overgisteren, achtermorgen-vraag" :wink: :grin: Maar wij waren ni de enigste denk ik he

Ook zit er blijkbaar op de GPS'en onderling wel wa verschil qua "bereidbare wegen".
En eens je er aan eentje begonnen bent kan je meestal ni zo maar effe terug
Was voor mij wel een domper op de feestvreugde :cry: :oops:
Het laatste stuk naar Gavere toch een kasseistrook moeten doen van ongeveer ne kilometer lang waar ik gemakkelijk 20min over gedaan heb om derdoor te geraken.
Gelukkig overal zonder kleerscheuren (maar wel veel schuren) doorgekomen maar dat had voor mij een kostelijke "borduurschade trip" kunnen geworden zijn! Mede dankzij het enthousiast begeleiden van de rest van "team Scream" met uitleg, pillamp-zwaaien en oeverloos wachten op mij omwille van mijn slakkengangetje toch aan de eindstreep geraakt :wink: :grin:
Voor de rest heb ik wel mijn lesje geleerd

Voyager
MINI Freak

Berichtdoor Voyager » Ma Jul 09, 2007 14:18

Het opzet van de nachtrit was geslaagd en ik heb mij goed geamuseerd. Mijn co's voor één nacht hebben er blijkbaar ook plezier in gehad.

Het samenspel van de gps'en was soms hilarisch. (off-road baantjes, 2 x hetzelfde dorpje)

De locatie's waren soms ook inspirerend en leerrijk. Zatte dorpsgidsen, onbevlekte maagden en zombie's die uit het graf kropen, we zijn ze allemaal tegengekomen.

Op de tussenstop werden we verwelkomd door een lieftallig duiveltje :twisted: die bloedsoep uitdeelde en een groots vuurwerk (Ik weet nu waar het budget naartoe is gegaan. :D ).

Op het einde bleek ons groepje nog gewonnen te hebben ook :o , maar met enkele supersnelle meiden en Mr GPS himself kon dat niet verkeerd gaan.

Wat bij betreft voor herhaling vatbaar.

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Ma Jul 09, 2007 22:26

Bedankt allemaal voor de commentaren :)
Voor ons was het ook de eerste keer, en wij kunnen er enkel maar uit leren. Zo weten we nu dat het te lang duurde, niet in km's maar door de vele smsjes. We zijn ook iets later vertrokken dan voorzien, en er zitten inderdaad blijkbaar nogal wat verschillen tussen de gps'sen, of op zijn minst tussen hoe iedereen de parameters van zijn gps heeft ingesteld. Het was nooit de bedoeling dat er over zo slechte weggetjes gereden zou moeten worden. Bedoeling was zeker om vroeger toe te komen (daarom ook dat we op het laatste de rit wat hebben ingekort) zodat er in het eindpunt (dat ook beter kon) wat langer en gezelliger nagepraat kon worden en nog gediscussieerd kon worden over het spreekwoord.
Heel erg bedankt ook aan de andere organisatoren. Allemaal hebben ze er veel werk in gestoken. Ook de soep niet vergeten, die was overheerlijk.
Wij hebben ons alleszins ook geamuseerd, en als er volgend jaar nog genoeg vraag naar is willen we graag nog een nachtrit organiseren, zij het dan op een iets andere leest geschoeid :wink:

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Ma Jul 09, 2007 22:41

Wij vragen er nu al naar, wel misschien meer in de herfst of zo, dan is het vroeger donker zodat we vroeger kunnen vertrekken en dan dan bvb tegen middernacht binnen zijn. :wink:

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Di Jul 10, 2007 15:38

Alles is eigelijk al gezegd denk ik, maar ook ik wil al de organisatoren van harte bedanken voor de toffe rit die we weeral hebben gekregen ! Lekkere soep, inderdaad, en bij deze zou ik graag - ik weet het, normaal geeft een kok z'n recept niet graag weg - het recept wel eens ontvangen :grin: :grin: Ook een dikke merçi aan de andere leden van tean 'scream' voor het aangename gezelschap !

Zeker voor herhaling vatbaar, mijn gedacht !

Grtz

Dave C
MINI Master

Berichtdoor Dave C » Wo Jul 11, 2007 23:02

was een zalige rit, lekkere soep, schoon :P en tof gezelschap, en slim :wink: , bangelijk vuurwerk, toffe opdrachten en raadsels, alé het stak allemaal schoon inelkaar, knap werk :wink:

bedankt aan de organisatie voor deze toffe rit, hopelijk een volgende editie in de toekomst :wink:

ik wou dit berichtje zondag al sturen, maar ik had de tijd niet..
eergisteren lukte het weer niet
en gisteren had ik panne met het internet
dan maar vandaag, want morgen en overmorgen komt het er misschien ook nietmeer van

grtz DC 8)

Terug naar “Berichten Van Meetings”