Gezocht: new mini's trouw 04/08/207

Zoek je iets specifieks?
sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Wo Jul 25, 2007 17:45

heel vriendelijk, maar ik moet savonds ook al ergens gaan eten.. tot zaterdag en groeten uit het warme grand canaria<<< 8)

13
MINI2 - Newbie

Berichtdoor 13 » Za Jul 28, 2007 16:32

Oei, mijn een beetje late reactie, maar ik lust wel een glaasje op de receptie (wel niet te lang want ik ben dan al van 's morgens weg van 't vrouwke hé).

Tot de 4de!!

stef & sas
MINI Driver

Berichtdoor stef & sas » Za Jul 28, 2007 22:11

ik kan niet komen naar de receptie
ik kon niet vroeger reageren want ik ben van gisteren uit vakantie
groetjes Stef & Sas

jorvbcm
MINI2 - Newbie

Berichtdoor jorvbcm » Ma Jul 30, 2007 16:28

Voor de zaal was het geen probleem dat we het exacte aantal voor de receptie nog niet wisten. We mochten deze week nog aanpassingen melden!

Tot zaterdag!
We zien er echt naar uit1

Kelly en Joris

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Za Aug 04, 2007 22:13

vandaag een héél toffe dag gehad...
en dat was niet alleen door het schitterende weer !!
was een leuke belevenis om eens als bruidswagen te mogen dienen... :grin:

bij deze nog véél gelukwensen aan het jonge koppel en hun familie !!

ook thnx aan de mede-drivers in deze MINI bruidsstoet, het was leuk om met jullie de "gaten" te vullen 8)

cu all next time :wink:

ps...zoals afgesproken...laat de piccies maar komen... :lol:

jorvbcm
MINI2 - Newbie

Berichtdoor jorvbcm » Ma Aug 06, 2007 15:35

Het was echt een schitterende dag, we hebben er beide enorm van genoten! Het is echt wel 'kicken' als je in je achteruitkijkspiegel op de E19 6 mini's achter je mee van baanvak ziet veranderen in 1 lange sliert :grin: Ook op het eilandje, toen ze allemaal op 1 rij stonden, was tof om te zien. Het had echt veel charme!

Ik hoop dat de 'gaten' niet te lang geduurd hebben. Ook al hebben we de meesten onder jullie (behalve minibandit)niet echt lang gezien zaterdag, we vonden het echt 'chapeau' dat jullie dit voor ons hebben willen doen!
Daarom langs deze weg nog een nen hele dikke MERCI !

De ouders en getuigen die jullie vervoerd hebben, vonden het ook een fantastische ervaring. Ze vonden jullie minstens even sympathiek als toen wij jullie voor de eerste keer zagen! :)
Van omstaanders hebben we ook alleen maar positieve reacties gekregen op onze speciale bruidsstoet!

De foto's zullen we inderdaad nog wel posten, maar zal na de reis zijn (als de fotograaf dan al klaar is :D ).

Jeroen
MINI Fan

Berichtdoor Jeroen » Ma Aug 06, 2007 18:07

Hey,

Heb een mailtje gestuurd om te bedanken, maar hier kan ik het evengoed doen.
Allereerst wou ik natuurlijk ook zeggen dat ik me enorm geamuseerd heb, het was de eerste keer dat ik moest rijden voor een trouw en het was een hele leuke ervaring!! Kben blij dat we jullie er ook een plezier mee hebben kunnen doen!
Ikzelf heb me geen moment verveeld tijdens het wachten, ook zeker niet bij de kerk (de mede-chauffeurs zullen zich dat nog wel levendig herinneren :P :grin: )
Kmoet ook zeggen dat jullie heel goed voor ons hebben gezorgd, we zijn niets tekortgekomen en ook de cadeaus zijn echt geweldig!

Hartelijk bedankt !!

Catje
MINI Driver

Berichtdoor Catje » Ma Aug 06, 2007 20:48

Van mij ook nog een kleine post.

Ik heb me ook goed geamuseerd en vond het leuk om de dag mee te beleven.
We werden echt opgenomen in de sfeer en de suite.

Jullie hebben zeker goed voor ons gezorgd en iedereen vond het leuk.

Ik ben mee in de kerk geweest en vond het een hele schone mis, zo allemaal spontaan en heel leuke teksten.

Voor de rest heb ik nog opgevangen dat het s' avonds ook de moeite was, en dat het tot in de vroege uurtjes was.
Kan ook niet anders met zo'n toffe bende !

Nog veel geluk en wie weet, ooit zelf een Mini :)

Groetjes,

Cathy

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Ma Aug 06, 2007 22:27

het was idd een leuke dag en eens iets anders voor me..... het weer zat zeker goe mee!! nogmaals bedankt voor het bedankje van jullie.. hadden jullie zeker niet moeten doen maar is zeer sympathiek!!! :wink:

kben blij dat jullie mooie dag geslaagt is.... ook dank aan al de andere MINI drivers voor deze verwezelijking!!!

ps: en thx eh manne om me snel mee te verlossen van die dorpfiguur!! :P haha

13
MINI2 - Newbie

Berichtdoor 13 » Di Aug 07, 2007 8:37

Jow kersvers koppeltje,

Ben blij dat jullie het ook zo'n onvergetelijke ervaring vonden. Ik vond het ook kei leuk al die MINI's samen aan het gemeentehuis en de kerk, en dan in sliert overal naar toe rijden, tof!

Dit overtuigt mij nog meer om de laatste 3 MINI's nog te kunnen vinden voor onze trouw.

Merci voor de fles, we zullen ze met alle plezier opdrinken, maar je had dat echt niet moeten doen. Maar toch bedankt, 't was zeer graag gedaan.

Geniet van het getrouwd leven!

Aan de collega chauffeurs, 't was een toffe ervaring om dit samen met jullie te kunnen doen. Heb er een aangenaam plezante dag aan over gehouden, en de wachttijden, die werden tof opgevuld (met dorpsfiguren en zo ;-))

CU

jorvbcm
MINI2 - Newbie

eindelijk

Berichtdoor jorvbcm » Za Nov 24, 2007 18:13

Hoi allemaal,

Jullie dachten waarschijnlijk dat we jullie al vergeten waren, maar eindelijk hebben we alle foto's binnen en tiijd gevonden om ze online te zetten.

Deel1 staat nu online, wanneer de volgende erbij staan stuur ik nog een berichtje.

http://picasaweb.google.com/JorVBCM/Trouw040807MiniS

Nogmaals bedankt voor al de moeite die jullie gedaan hebben.

CU
Kelly en Joris

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Zo Nov 25, 2007 10:23

is al een schoon reekske... 8)
maar ik heb zo'n gevoel dat er nog wel "enkele" achter zijn :lol:

was in ieder geval weer eens leuk om terug te denken aan jullie zomerse trouwdag !!

Terug naar “Gezocht”