en tscheelt dat we elkaar nogal veel tegenkomen ook he
Nini's Mini
Nieuwe aankoop
'k Heb juist iets gaan bestellen se bij de Crauwels.
Volgende maandag wss binnen, en tegen eind volgende week is het zeer zeker geplaatst !
Ik ben in ieder geval al excited voor hoe het eruit gaan zien !
Greetz
Volgende maandag wss binnen, en tegen eind volgende week is het zeer zeker geplaatst !
Ik ben in ieder geval al excited voor hoe het eruit gaan zien !
Greetz
- minibandit
- MINI Nutter
jbcola schreef:Ben benieuwd..
Ikzelf ben content met mijne Eibach van -4.
Ja 'k was aan't kijken op u project op Cleaned omda mijne vriend dacht da gij ook een schroefkitje had, maar Cleaned liep weer vast...
Bij deze weet ik het dus
'k Wou ook eerst een vaste verlaging, maar 'k wist ni hoeveel da'k ongeveer wou zakken, 'k wil da echt gewoon zien hoe laag da dee kan me deze velgen...
Greetz
@Miniels : foto's volgen zeker !
Morgen krijg ik wss telefoontje da ze binnen is, en dan zal ze deze week nog gemonteerd worden !
Onder mijn golf zat ik met v-maxxen en die reed véél te hard, echt niet aangenaam
Was wel een beetje bang dat eibach niet laag genoeg zou staan maar in het geval van de Mini valt dit echt heel goed mee en qua comfort rijd em zelfs beter of met de originel veren.
Ben benieuwd naar de uwe als ze eronder zitten, zal een serieuze verbetering zijn
Was wel een beetje bang dat eibach niet laag genoeg zou staan maar in het geval van de Mini valt dit echt heel goed mee en qua comfort rijd em zelfs beter of met de originel veren.
Ben benieuwd naar de uwe als ze eronder zitten, zal een serieuze verbetering zijn

jbcola schreef:Onder mijn golf zat ik met v-maxxen en die reed véél te hard, echt niet aangenaam![]()
Ja, plus da ik bij nen S ook ni zo laag zou gaan, omda ik dan bang zou zijn da ik ni meer zou kunnen doorknallen
Ik kan echt ni wachten naar het resultaat !
Nini schreef:In ieder geval, woensdag is the big day ! Zal hem tegen dan nog eens serieus kuisen (en nu weet ik hoe, door de Meguiars Detailing Day) en dan fotokes posten !
Ah ook nen detail day gedaan
Ja dan kan je hem wel kuisen... of is't laten kuisen
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
-
YELLOW_DINO
Terug naar “Show & Shine - MINI”