Mini2 en Miniacs BBQ
Mini2 en Miniacs BBQ
Voila eindelijk thuis ... (althans v/d bbq)
Bedankt aan alle aanwezigen.
Het was, althans voor mij een leuke avond, ik hoop voor jullie ook.
Lekkere bbq, mooi weer en een hele hoop MINIfanaten ...
Ook leuk om Vampire te ontmoeten, sorry dat ik geen praatje ben komen maken, maar dat wordt de volgende keer zeker rechtgezet.
tot de volgende
Bedankt aan alle aanwezigen.
Het was, althans voor mij een leuke avond, ik hoop voor jullie ook.
Lekkere bbq, mooi weer en een hele hoop MINIfanaten ...
Ook leuk om Vampire te ontmoeten, sorry dat ik geen praatje ben komen maken, maar dat wordt de volgende keer zeker rechtgezet.
tot de volgende
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Alohaaaa !!!
Brit is ook weer uitgeslapen na een heeeeeerlijke dag in Belgie!
Via Hazeldonk naar Antwerpen gereden, even naar de MINI-store geweest en daarna een terrasje gepikt. Daarna naar de haven voor wat mooie fotootjes en om 7 uur zijn we naar de BBQ gereden (navigatie was niet nodig, raampjes open en we volgden gewoon de heerlijke geuren van sappige sate, hamburgers en kippetjes
)
Hulde aan de organisatie voor een perfecte barbeque
(en het bestellen van het geweldige weer
).
Tot de volgende keeeer
Brit is ook weer uitgeslapen na een heeeeeerlijke dag in Belgie!
Via Hazeldonk naar Antwerpen gereden, even naar de MINI-store geweest en daarna een terrasje gepikt. Daarna naar de haven voor wat mooie fotootjes en om 7 uur zijn we naar de BBQ gereden (navigatie was niet nodig, raampjes open en we volgden gewoon de heerlijke geuren van sappige sate, hamburgers en kippetjes

Hulde aan de organisatie voor een perfecte barbeque

(en het bestellen van het geweldige weer

Tot de volgende keeeer

Hier zijn we ook terug wakker na pas om 3h45 ons bedje ingedoken te zijn. Het was een gezellige BBQ, daarom proficiat aan de organisatoren en helpers. Leuke babbels gedaan en enkele nieuwelingen leren kennen. De groeten aan iedereen die erbij was van MMC, MINI 2 en MINIACS. Volgend jaar zijn we hopelijk terug van de partij.
- Scorpion MC
- MINI Freak
Hallo iedereen, hier ook wakker(
ons Chantalle met ne zware kop
) zoalls altijd een toffe en plezante avond gehad,
zeker de leden van MMC niet vergeten, tof om met z'on groep langs te komen, en voor de mensen die het allemaal hebben geregeld DANK U en natuurlijk veel werk hebben verzet BEDANKT jongens en meisjes
tot de volgende Groetjes Scorpion MC

tot de volgende Groetjes Scorpion MC

't Was weer es in orde .... smakelijke apero, lekker voedsel, toffe companie, mooi weertje, .....
enkel de muziek was wa minder .....
Allée de kleine kinderen en enkele volwassen-kind individuen
hebben dan toch even de dansvloer aangeveegd
Kortom, fijne namiddag en avond (nacht) gehad. Volgend jaar terug !
enkel de muziek was wa minder .....

hebben dan toch even de dansvloer aangeveegd

Kortom, fijne namiddag en avond (nacht) gehad. Volgend jaar terug !
- !nathalie!
- MINI Master
Ik ben ook wakker geraakt en ik zat pas om 4uur in mijn nest. Ik zal wel de laatste zijn zekers.
Maar het was ook weer de moeite hoor. Ik heb me goed geammuseerd en leuke fijne babbels gehad en weer veel gelachen, meer moet dat voor mij niet zijn. Alles was tiptop in orde al moet ik het zelf zeggen
Bedankt aan iedereen die is komen opdagen...aan de harde kern en natuurlijk ook aan de nieuwelingen onder ons. Bedankt aan iedereen die meegeholpen heeft (van groot naar klein), DJ Wally, de bakkers, de afwassers, de tooghangers, de partyanimals, en ook aan Karin voor haar lekker cocktail...en als ik er dfan nog vergeten ben.
Merci hé, volgend jaar weer van datte
Maar het was ook weer de moeite hoor. Ik heb me goed geammuseerd en leuke fijne babbels gehad en weer veel gelachen, meer moet dat voor mij niet zijn. Alles was tiptop in orde al moet ik het zelf zeggen

Bedankt aan iedereen die is komen opdagen...aan de harde kern en natuurlijk ook aan de nieuwelingen onder ons. Bedankt aan iedereen die meegeholpen heeft (van groot naar klein), DJ Wally, de bakkers, de afwassers, de tooghangers, de partyanimals, en ook aan Karin voor haar lekker cocktail...en als ik er dfan nog vergeten ben.
Merci hé, volgend jaar weer van datte
- red scorpion
- MINI Regular
Zou wat een geweldige dag! Het was gewoon super! MINIACS geweldig georganiseerd. Leuk om zoveel Belgische MINI vrienden te spreken en te leren kennen. Ook was het erg leuk om mijn Belgische broeder (scorpion) tegen te komen
Enorm veel lol gehad en een volgende keer zijn we weer van de partij. En omtrent Nederland VS België met karten... dat wordt nog geregeld. Nadere informatie volgt snel.
MINIACS bedankt voor de lekkere, leuke, gezellige BBQ
De foto's en het volledige verslag staan op de weblog van de Red Scorpion.

Enorm veel lol gehad en een volgende keer zijn we weer van de partij. En omtrent Nederland VS België met karten... dat wordt nog geregeld. Nadere informatie volgt snel.
MINIACS bedankt voor de lekkere, leuke, gezellige BBQ

De foto's en het volledige verslag staan op de weblog van de Red Scorpion.
ja het is weer voorbij die BBQ
Maar het was fantastisch, lekker eten (sorry ook maar 3 stuks kunnen eten), lekkere apéro, nieuwe gezichten leren kennen, veel gebabbeld en ook nog een beetje afgewassen
en dit jaar was het zonnetje meer van de partij dan vorig jaar, dus volgend jaar wordt gewoon een hittegolf !! hou half augustus maar alvast vrij in jullie kalender !!
Maar het was fantastisch, lekker eten (sorry ook maar 3 stuks kunnen eten), lekkere apéro, nieuwe gezichten leren kennen, veel gebabbeld en ook nog een beetje afgewassen
en dit jaar was het zonnetje meer van de partij dan vorig jaar, dus volgend jaar wordt gewoon een hittegolf !! hou half augustus maar alvast vrij in jullie kalender !!
- freakymini
- MINI-aholic
- cooperke s
- MINI-aholic
Ah fantastisch eh die BBQ,nieuwe gezichten en heel schoon gezichten
.... goe eten en drinken,mercikes aan alle leden en bestuur voor weer ne leuke dag/avond/nacht!
Dank u ook aan de meneer achter de bar voor de fruitsapjes
,en nen dikke merci aan de zotte gevallen
die bij ons ma zaten ze heeft ne hele mooie avond gehad
..

Dank u ook aan de meneer achter de bar voor de fruitsapjes

- minibandit
- MINI Nutter
het was idd weer héééél plezant en ook super lekker...zowel het vocht als het eten
het is altijd tof om zoveel MINI's bij mekaar te zien...al zie ik ze liever bollen...
maar die plannen zijn (hopelijk
) gemaakt/besproken tijdens de pré BBQ vergadering
het was leuk, om enkele nieuwe maar ook oude gezichten te zien !!
op naar volgend jaar, hopelijk zit het weer dan ook mee

het is altijd tof om zoveel MINI's bij mekaar te zien...al zie ik ze liever bollen...

maar die plannen zijn (hopelijk

het was leuk, om enkele nieuwe maar ook oude gezichten te zien !!
op naar volgend jaar, hopelijk zit het weer dan ook mee
Terug naar “Berichten Van Meetings”