a117123 schreef:Voor je mini cooper D kan je voor 2007 150 euro inbrengen voor je roetfilter....wel dus in 2008 he
kleinen_joris schreef:grand_cru schreef:Die nota spreekt wel degelijk over een "korting op factuur", dat is dus klaar en duidelijk een directe korting die je van de leverancier krijgt.
Zo wordt het wel héél interessant om een <105 g COtwee uitstoter te kopen
Jep, zoals je waarschijnlijk al wist, dat is incl opties he
grand_cru schreef:kleinen_joris schreef:grand_cru schreef:Die nota spreekt wel degelijk over een "korting op factuur", dat is dus klaar en duidelijk een directe korting die je van de leverancier krijgt.
Zo wordt het wel héél interessant om een <105 g COtwee uitstoter te kopen
Jep, zoals je waarschijnlijk al wist, dat is incl opties he
I know, en na de BTW ook.
Angezien de korting na de BTW berekend wordt kun je bij bestelling best zoveel mogelijk opties nemen
Felix schreef:Allemaal heel mooi van die kortingen, alleen niet voor degene die reeds enkele maanden geleden een Cooper D hebben gekocht (zoals ik reeds in april). Wij moeten het met 200 euro korting doen. ipv een slordige 4000 euro of zo. Dan heb je al een goed uitgeruste Cooper D voor 21 000 euro volgens mij. Hij wordt er wel een stuk toegankelijker (minder exclusief?)... Ik kan me voorstellen dat nu iedereen wel een cooper D gaat kopenEn euh by the way, mijn gemiddeld verbruik is 5.4
Felix schreef:Ja, akkoord, hij blijft wel exclusief, maar een Cooper aan een Golf prijs is minder dan aan een A3/C30/1 serie prijs! Als je begrijpt wat ik bedoel. Maar ach niet getreurd, we zullen er maar van genieten! ... En dat heb ik nu tenslotte al bijna een half jaar kunnen doen. De lente en zomer (+ vakantie: NL, B, F, CH, I, L, MC) in de nieuwste der Mini's is ook wel wat waard.![]()
En dan vooral de Mini United niet vergeten!!! Ik heb nu al meer dan 9000 km achter de 17 duimers. O ja, dat maakt mss wel enkele tienden meer verbruik, samen met het open dak en het meergewicht van al de snufjes![]()
Laat me weten als je onder de 5 l zit. (of heb jij ook een overdressed uitvoering?)
Terug naar “General MINI Talk”
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten