Mini gespot
- Clairetje MCCabrio
- MINI Driver
MINIels schreef:Kan het zijn dat ik Claire vandaag gespot heb, 's ochtends rond kwart voor negen in Riemst met haar donkergroene MINI Cabrio?
Hooi niels ,
Ik denk het niet da ik da was ( tenzij mn pa mn mini heeft gepikt uit de garage ) maar da zou onmogelijk zijn , ik was toen al druk aan het werk in de apotheek

Groetjes xxx
hey
ligt 't nu aan mij of woon ik gewoon in een hele onvriendelijke buurt
in de streek rond Mechelen zie ik regelmatig Mini's en telkens steek ik een hand op of flash ik met m'n lichten...of zelfs beide...
Maar ik heb in de 2 jaar dat ik met m'n MCS rij nog maar zelden een flash of zwaaite terug gekregen...
Vind ik best wel raar... of is dit maar een gedachte?
Groeten!
in de streek rond Mechelen zie ik regelmatig Mini's en telkens steek ik een hand op of flash ik met m'n lichten...of zelfs beide...
Maar ik heb in de 2 jaar dat ik met m'n MCS rij nog maar zelden een flash of zwaaite terug gekregen...
Groeten!
Xefke schreef:hey
Groeten!
ik flash op elke mini en ik zit veel in de buurt
woon in boortmeerbeek en werk in sint-katelijne-waver
- Clairetje MCCabrio
- MINI Driver
Gisteren heel wat mini's gezien maar niemand die trg wuift of flasht eh ^^
Op de steenweg nr Kerniel ( Borgloon ) benk nog een licht paarse mini cooper cabrio tegengekomen tenminste iemand die nog trug wuifde ^^
En gisterenavond heb ik Niels in de verte ook nog gespot op Zussen kermis , maar zonder mini
héhé
Op de steenweg nr Kerniel ( Borgloon ) benk nog een licht paarse mini cooper cabrio tegengekomen tenminste iemand die nog trug wuifde ^^
En gisterenavond heb ik Niels in de verte ook nog gespot op Zussen kermis , maar zonder mini

- minibandit
- MINI Nutter
Clairetje MCCabrio schreef:Gisteren heel wat mini's gezien maar niemand die trg wuift of flasht eh ^^
En gisterenavond heb ik Niels in de verte ook nog gespot op Zussen kermis , maar zonder mini![]()
héhé
Heh wat waar?

Was jij ook daar? Ik heb u niet gezien? Kom dan iets zeggen hé

- Clairetje MCCabrio
- MINI Driver
MINIels schreef:Clairetje MCCabrio schreef:Gisteren heel wat mini's gezien maar niemand die trg wuift of flasht eh ^^
En gisterenavond heb ik Niels in de verte ook nog gespot op Zussen kermis , maar zonder mini![]()
héhé
Heh wat waar?De MINI stond thuis in de garage. Geen risico nemen als je wilt drinken hé
Dan maar de fiets van stal gehaald.
Was jij ook daar? Ik heb u niet gezien? Kom dan iets zeggen héWoensdag ga ik terug!
Heyyy
Ja ik heb u gezien ma ge waard druk met uw gsm bezig der waren nog twee mensen bij u was vlak naast u door gewandeld

Ja ik ga woensdag nie trg denk ik ^^moet werken donderdag

Jah ik had et ook pas door da gij et waard toen ge naast me door waard

IK dacht zo ineens eyyy die jong ken ik van ergens , idd Niels ^^
Volgende keer zalk wel roepe alsk u nog is zie beloofd ^^
als gij me ziet moogde ook altijd roepen eh ^^( als ge me herkent )
Groetjes xxx
- minibandit
- MINI Nutter
Ja, Freek het was heel cool ! Wij hebben een filmpje waarop je achter ons rijd en dan ineens ons voorbijsteekt. Ik had nl. 2 cameraboys mee hé.Dangixxer schreef:cool
Nog eventjes geduld hé - moet de regie nog passeren bij Erik Van Looy en Bart de Pauw.
We zullen het maar 'Lost and away' of 'Gone with the wind' noemen misschien ?
ciao
conrad schreef:Ja, Freek het was heel cool ! Wij hebben een filmpje waarop je achter ons rijd en dan ineens ons voorbijsteekt. Ik had nl. 2 cameraboys mee hé.Dangixxer schreef:cool
Nog eventjes geduld hé - moet de regie nog passeren bij Erik Van Looy en Bart de Pauw.
We zullen het maar 'Lost and away' of 'Gone with the wind' noemen misschien ?
ciao

ben wel heel curieus

zaterdagavond op de singel in berchem reed ik achter een MINI met 2 uitlaten, 1tje links en 1tje rechts (dus niet 2 in't midden). Omdat dit toch een zeldzaamheid is, dacht ik dat het misschien wel eens iemand van hier zou kunnen zijn??
als het iemand van hier is, ik heb maar 10 seconden achter je gereden maar wel geflasht
als het iemand van hier is, ik heb maar 10 seconden achter je gereden maar wel geflasht
Terug naar “General MINI Talk”