Mini gespot
- Stoffeltje
- MINI Regular
Stoffeltje schreef:Zou ikke geweest kunnen zijn Xefke...
Van waar kwamde gij?
Ben onlangs ook ne mini tegegekomen op de kruispunt, ne zilveren.
Ik rij zelf met zwarte cooper, wit dak en witte spiegeltjes en xenons
Greetz
De mini da ik zag was ene met zwart dak en zwarte spiegels... ik veronderstel daarom een Mini One
Stond geparkeerd op het rodekruisplein (van 15u tot 23u minstens)
- Stoffeltje
- MINI Regular
- Stoffeltje
- MINI Regular
hey Xefke,
die op de leuvensesteenweg... was toch gene witte Cooper die uitegebouwd was? Die ben ik al dikwijls tegengekomen en elke keer ofwel gezwaaid ofwel geflasht maar nog nooit reactie van gehad.
Ben er daarstraks ook nog ene tegengekomen op de jubellaan in hofstade... ne zilveren met zwart dakje
greetz
die op de leuvensesteenweg... was toch gene witte Cooper die uitegebouwd was? Die ben ik al dikwijls tegengekomen en elke keer ofwel gezwaaid ofwel geflasht maar nog nooit reactie van gehad.
Ben er daarstraks ook nog ene tegengekomen op de jubellaan in hofstade... ne zilveren met zwart dakje
greetz
- Clairetje MCCabrio
- MINI Driver
- cooperke s
- MINI-aholic
- minibandit
- MINI Nutter
cooperke s schreef:MINIels schreef:Ik heb de MINI van Miss Limburg-kandidate Stéphanie Raskin ook al een paar keer gezien. Het is een nieuw model met zwart dak/spiegels en grijze koetswerkkleur (One, Cooper of Cooper D dat weet ik nog niet).
Dan moet ge maar eens naar de auto kijken in plaats van naar haar eh...

cooperke s schreef:MINIels schreef:Ik heb de MINI van Miss Limburg-kandidate Stéphanie Raskin ook al een paar keer gezien. Het is een nieuw model met zwart dak/spiegels en grijze koetswerkkleur (One, Cooper of Cooper D dat weet ik nog niet).
Dan moet ge maar eens naar de auto kijken in plaats van naar haar eh...

- minibandit
- MINI Nutter
- Clairetje MCCabrio
- MINI Driver
MINIels schreef:Ik heb de MINI van Miss Limburg-kandidate Stéphanie Raskin ook al een paar keer gezien. Het is een nieuw model met zwart dak/spiegels en grijze koetswerkkleur (One, Cooper of Cooper D dat weet ik nog niet).
Ik heb deze vandaag ook gezien , stond geparkeerd op de parking van het ziekenhuis AZ Vesalius Tongeren , het is een grijze cooper , en op de deuren staat int groot de reclame van garage DAVO ^^
Zo mogen ze mij ook ene sponseren ze

Greetzzzz
Terug naar “General MINI Talk”