Iemand intresse om te werken voor MINI op het autosalon ?
Ik had geïnformeerd om daar de weekends te gaan helpen, maar dat doen ze niet.
Je kan wel je cv nog indienen als je de volledige periode wil doen.
Volgend mailtje kreeg ik immers teruggestuurd :
Bedankt voor uw interesse in MINI.
Wij zoeken inderdaad elk jaar tweetalige gemotiveerde en enthousiaste MINI productinformanten voor op het autosalon.
Weliswaar doen wij enkel beroep op personen die naast de verplichte opleiding de ganse duur van het salon beschikbaar zijn.
Indien dit voor u in de mogelijkheden ligt kan u zich kandidaat stellen via ons agentschap, nadat u mij uw CV en foto heeft laten geworden.
Met vriendelijke MINI groeten,
Eddy Haesendonck
Werken voor MINI op het autosalon
- minibandit
- MINI Nutter
Hopelijk zijn het niet dezelfde soort "productinformanten" als dit jaar op 't salon (vraag maar aan de Voyageur)
De volgende bedenkingen lijken misschien ironisch bedoeld, maar waren op de editie van 2007 de harde realiteit.
De enigste aanwervingsvoorwaarden:
- schoon kostuumpje en veel gel in 't haar.
- zo weinig mogelijk van MINI afweten, ondanks de gevolgde cursus ...
Verder is het verboden om het verschil te kennen tussen: 17" en 18" velgen, ABS en ASC+T, Cooper S stuur en 3 spakig sportstuur (echt waar!).
Een tip voor de kandidaten: leer de MINI optielijst toch maar goed van buiten want we komen er weer aan

De volgende bedenkingen lijken misschien ironisch bedoeld, maar waren op de editie van 2007 de harde realiteit.
De enigste aanwervingsvoorwaarden:
- schoon kostuumpje en veel gel in 't haar.
- zo weinig mogelijk van MINI afweten, ondanks de gevolgde cursus ...
Verder is het verboden om het verschil te kennen tussen: 17" en 18" velgen, ABS en ASC+T, Cooper S stuur en 3 spakig sportstuur (echt waar!).
Een tip voor de kandidaten: leer de MINI optielijst toch maar goed van buiten want we komen er weer aan

- MINI BRUGES
- MINI Regular
MINI BRUGES schreef:haha, welja ja de informanten op het salon worden in een korte tijd opgeleid.
Je kan dan ook niet verwachten dat deze een complete kennis hebben in het merk.
Nuja voor correcte info mogen jullie altijd naar mij komen hoor![]()
grtz
Salvator
Een complete kennis kan je inderdaad niet verwachten, maar MINI is toch de auto om te personaliseren, en als je daar dan niets van kent.
Ik durf er op wedden dat ik 50 % meer auto's zou verkopen dan zo'n gelkopje in een mooi pakje die er niets van kent

Terug naar “General MINI Talk”