Onze MINI is nu bijna twee jaar oud en heeft sinds het begin al de neiging om zeer slecht in achteruit te leggen...
Je moet hem bijvoorbeeld eerst eens in 1ste leggen en dan wil hem meestal wel in achteruit.
Gevraagd in de garage en daar zeiden ze dat er nog waren met het probleem... Er was een nieuwe olie die het probleem zou verhelpen.
In het begin had ik het gevoel dat het wel was verbeterd maar de laatste tijd is het toch wel weer miserie.
Zijn er nog mensen die hier problemen met hebben?
Versnellingsbak: In reverse
- thomas.vandenbossche
- MINI Regular
Had net hetzelfde met mijn One.
Paar maand later waren de rollementen van mijn versnellingsbak naar de tering dus hoop dat het bij jullie niet zover komt. (Al is deze bij mij onder garantie vervangen)
Maar het blijkt dus wel een bekend fenomeen te zijn onder de naftjes.
Kzou eens naar de stealer bellen en horen wat zu'n hhier van zeggen want ik neem aan dat ze hierover al vaak klachten hebben binnengehad.
Paar maand later waren de rollementen van mijn versnellingsbak naar de tering dus hoop dat het bij jullie niet zover komt. (Al is deze bij mij onder garantie vervangen)
Maar het blijkt dus wel een bekend fenomeen te zijn onder de naftjes.
Kzou eens naar de stealer bellen en horen wat zu'n hhier van zeggen want ik neem aan dat ze hierover al vaak klachten hebben binnengehad.
- thomas.vandenbossche
- MINI Regular
- thomas.vandenbossche
- MINI Regular
Terug naar “Problemen en fouten”