Ardennen offensief, the weekend and the days after
Ardennen offensief, the weekend and the days after
We zijn er dus. Gratis internet in het hotel. We hebben er al een toertje van 100 km opzitten. Mooie baantjes en géén regen gehad, zelfs zon gehad af en toe. Voor morgen ziet het weer er ook niet slecht uit.
Allé, sebiet naar de bar en dan in Herbeumont een hapje gaan eten.
Allé, sebiet naar de bar en dan in Herbeumont een hapje gaan eten.
Laatst gewijzigd door varavital op Zo Dec 09, 2007 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ardennen offensief, the weekend and the days after
varavital schreef:We zijn er dus.
Moet dat nu echt ..... Juist gedaan met werken (iets vroeger dan verwacht), maar morgen
weer van de partij om gaan te arbeiten. 't Ardennen-offensief gaat hier dus aan onze neus
voorbij dit jaar, en gij gaat het er hier nog es lekker inwrijven ook .....

Desalnietemin veel plezier en veilige leuke trips gewenst.
Goeiemorgeeeeuh
tja al dat vroeg opstaan tijdens de week heeft natuurlijk zijn gevolgen, vandaar dat ik zo vroeg al wakker ben.
Iedereen is hier uiteindelijk dan toch geraakt en het is nog een gezellige avond geworden met al een paar goeie quotes en 'stoten' , nietwaar Voyager
Vandaag staat er een mooie rit van 280km op de planning, dus nog even ontbijten en dan vroeem
Enig minpuntje is dat er blijkbaar iets mis is met de MINI van Cooperke 'S'.
Wat weten we nog niet juist, maar laten we hopen dat het in orde komt.

Iedereen is hier uiteindelijk dan toch geraakt en het is nog een gezellige avond geworden met al een paar goeie quotes en 'stoten' , nietwaar Voyager

Vandaag staat er een mooie rit van 280km op de planning, dus nog even ontbijten en dan vroeem

Enig minpuntje is dat er blijkbaar iets mis is met de MINI van Cooperke 'S'.
Wat weten we nog niet juist, maar laten we hopen dat het in orde komt.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Hallo, reeds een 45 min. thuis van het Ardennenoffensief. Het was weer een prachtig week-end samen met de andere MINIACS daar in de ardennen, spijtig van het slechtere weer dit jaar maar dat heeft de pret niet kunnen bederven. Het waren mooie ritten en daarom ook nog eens een dank u aan de organisatie voor het vele werk dat ze hier hebben ingestoken om dit te organiseren. Mini is ondertussen ook al vlug gewassen aan de self-carwash want dit was echt wel nodig. Volgend jaar zijn wij zeker terug van de partij.
net thuisgekomen van een fantastisch weekend !! Iedereen zal nu zo ongeveer thuis zijn, denk ik. Ja nadeel van in de vloanders te wonen hé.
We hebben natuurlijk mooie baantjes bereden, niet verdwaald geraakt dank zij een goeie co-piloot, en goed gezelschap tijdens en na de ritten.
Eén klein minpuntje mss, mijn mini is niet meer PW, maar vooral P
We hebben natuurlijk mooie baantjes bereden, niet verdwaald geraakt dank zij een goeie co-piloot, en goed gezelschap tijdens en na de ritten.
Eén klein minpuntje mss, mijn mini is niet meer PW, maar vooral P

Terug naar “Berichten Van Meetings”