Mini gespot
- minibandit
- MINI Nutter
RUSOR schreef:fred schreef:RUSOR schreef:Ik zag vandaag kort na de middag een Cooper staan met wel een speciale nummerplaat...COOP Vond ik wel fijn gevonden
GRTS Danny
Toevallig deze?
Jep die was het.... Stond toen op een parking net voorbij de Renault garage in de richting van peersbos... Nu zie ik ook dat er nog een nulleke meer in staat "COOOP" Maar het viel in ieder geval wel op die nummerplaat en ik vond zeer grappig en leuk gevonden;
GRTS Danny
dat zal nog een oude plaat zijn
eigenlijk moeten er nog punten tussen staan
mijn vader had vroeger ook ongeveer zo'n plaat (N.407.Z)
en die o's zijn eigenlijk nullen
C.000.P
grts braxx
Het is al een tijdje geleden, dus ik heb een hele lijst...
1) Mechelen: Hombeekse steenweg. Ik rij er elke morgen voorbij en er staat een groene cooper met een dak met de Engelse vlag op.
2) Mechelen: Jubellaan (buurt van het station). Daar kom ik dus ook elke morgen voorbij. Er staat een nieuwe blauwe Cooper D (met X***) nummerplaat.
3) Maandagmorgen: ring van Willebroek, richting A12. Megagrote file. 3 Mini's gezien, waarbij enen nog met een sticker van Mini United op.
4) Vandaag om 18:15 aan het rond punt in Breendonk op de N17. Een PW, vermoedelijk Cooper, met zwarte stripes. Ook een nieuwe en met X** nummerplaat.
En dat was het zowat se.
De groetjes,
Cathy
1) Mechelen: Hombeekse steenweg. Ik rij er elke morgen voorbij en er staat een groene cooper met een dak met de Engelse vlag op.
2) Mechelen: Jubellaan (buurt van het station). Daar kom ik dus ook elke morgen voorbij. Er staat een nieuwe blauwe Cooper D (met X***) nummerplaat.
3) Maandagmorgen: ring van Willebroek, richting A12. Megagrote file. 3 Mini's gezien, waarbij enen nog met een sticker van Mini United op.
4) Vandaag om 18:15 aan het rond punt in Breendonk op de N17. Een PW, vermoedelijk Cooper, met zwarte stripes. Ook een nieuwe en met X** nummerplaat.
En dat was het zowat se.
De groetjes,
Cathy
- Stoffeltje
- MINI Regular
Stoffeltje,
Wel 's morgens meestal rond kwart voor negen ongeveer. En 's avonds tussen Kwart na vijf en half zes.
Misschien zijn we elkaar al tegengekomen.
Trouwens, gisteren bij BMW Belgium een hele rij mini's allemaal met een sticker met nummer 104 op de deur.
Iemand idee voor wat ?
Groetjes,
Cathy
Wel 's morgens meestal rond kwart voor negen ongeveer. En 's avonds tussen Kwart na vijf en half zes.
Misschien zijn we elkaar al tegengekomen.
Trouwens, gisteren bij BMW Belgium een hele rij mini's allemaal met een sticker met nummer 104 op de deur.
Iemand idee voor wat ?
Groetjes,
Cathy
daarnet op de ring richting bergen op zoom een aantal mini s gespot... de eerste was een zwarte met wit dakje ( nieuwe model) met 2 witte bonnets de 2 de was een astro black cooper cabrio en de laatste was een promomini van belcompany....
was wel lache want ze hebben zich 1 per 1 als een treintje achter me gezet toen ik ze voorbijstak... was namelijk fille op de ring.... treintje mini's had beziens...
zijn er mini's van hier op het forum bij??
was wel lache want ze hebben zich 1 per 1 als een treintje achter me gezet toen ik ze voorbijstak... was namelijk fille op de ring.... treintje mini's had beziens...

zijn er mini's van hier op het forum bij??

Terug naar “General MINI Talk”