Ardennen offensief, the weekend and the days after

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
RUSOR
MINI-aholic

Berichtdoor RUSOR » Ma Okt 01, 2007 21:45

Dangixxer schreef:
mujer schreef:
RUSOR schreef:Zaterdag hebben wij een toertje gedaan via Lux en een stukje Duitsland. Naar mijne maatje hebben jullie nogthans uitgebreid gewaaid. Ik val waarschijnlijk niet zo veel op.
:grin: :grin: :grin: Waar dat juist was zal ik eens moeten uitzoeken op de mapsource.
Maar dat zal voor een andere dag zijn. Ik ben volledig bekaf van drie dagen motor rijden op de vettige baantjes daar... verder hebben we nog zeer korte nachten gehad maw wij hebben ons ook goed geammuseerd :D Ik zie anders er naar uit om eens te kunnen meerijden met jullie... het zag er een toffe bende uit

GRTS Danny

wij hebben éénmaal gehad dat er een motorrijder en bijzit uitbundig naar ons zwaaide, weet niet of jij dat was of je vriend, maar wij hebben alleszins met onze lichten geflasht. En er reed ook nog een tweede koppel erachter. Kan ook absoluut niet meer zeggen, waar dit was.

inderdaad!!!!

Dat was mijne kameraad met zijn vrouw... Die heeft de smaak ook al te pakken... Heeft mijne pasagierszetel al gereserveerd als mijn vrouw eens niet mee kan :shock:
Wij reden bolleke pijl die dag.... zeer plezant en mooie baantjes maar de volgende dag weet je niet meer waar je bent geweest :? :? Ander kameraden vertelde dat ze in een cafeetje zaten toen er een bende MINI's voorbij zoefden
Allemaal vonden ze het een tof gezicht.... Precies de Italian job was de comentaar....
Verder moesten we wat vragen oplossen onderweg waar prachtige prijzen aan verbonden waren geschonken door BMW dealers.... En wat heeft den deze gewonen....
Een MINI zonebril :D :D :D Kon niet beter zijn....

Tot de Herfstrit
GRTS Danny

GRTS Danny

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Ma Okt 01, 2007 22:02

Proficiat, ik heb trouwens ook veel BMW moto's gezien, ik dacht nog aan u want ik had gelezen dat je ook in de ardennen zat met je motoclub, maar ik heb je ook niet herkent. Tof dat ge ons zo toevallig gezien hebt.

cooperke s
MINI-aholic

Berichtdoor cooperke s » Di Okt 02, 2007 1:26

Ook voor ons een mooi weekend,nie wat ik in gedachten had natuurlijk maar al bij al toch veel plezier gehad.. :grin: ,veel dank aan de mensen die dit weekend hebben georganiseerd..een rit om nog eens over te doen zou ik zeggen maar dan tegen iets hoger tempo over de baantjes,dit was eigenlijk het enige minpuntje van het weekend het weer maar daaris weinig aan te veranderen natuurlijk net zoals panne met de MINI.. :cry: ..

Voor diegene die niet aanwezig waren..de MINI is vrijdag op de terugweg van de carwash een heel hard "tikkend" geluid beginnen maken..dit gebeurde gelukkig nie ver van het hotel,met een traag tempo naar parking van Eurovillage gereden en geparkeerd voor iets langer dan ik gedacht had :shock: ..kort daarna beginnen bellen naar mini-assistentie-->wat een miserie zeg,nie normaal..als jullie ooit iets voorhebben hoop ik da je ofwel beter af bent als mij of je hebt een tentje bij om in te kamperen tot ze je komen depaneren of slepen..er was blijkbaar iets verkeerd met de registratie van men MINI,stond nog altijd op de naam van eerste eigenaar :? ..Zaterdagmorgen 9u naar men garage gebeld die na een paar telefoontjes en een fax toch iets hebben klaargekregen..10.30..een laatste? keer terugbellen naar MINI assistentie om bevestiging te vragen..inderdaad..fax was aangekomen en alles was ineens in orde.. :roll: Hmm te vroeg gejuicht..had om 18.00 uur een interventie gevraagd maar 18.30 niemand te bespeuren..Ale dan maar terugbellen he..Hmm meneer ik zie hier niks staan van interventie op dat uur heb hier geen informatie.. :evil: :evil: :evil: Na aflossing van wacht :grin: (was net klaar om in de douche te springen) telefoon..Inderdaad eindelijk gearriveerd op de parking..ne waalse Renault :) garagist..Mijn MINI is getakeld geweest rond 20.00u denk ik..met zen 2en meegereden naar de garage en men vervangwagen Renault clio'ke gekregen..Hebben met ons clio'ke toch de MINI's goe kunne volgen op zondag.. :) ..MINI is maandag middag 12.05 aangekomen in garage..nog geen definitieve diagnose,maar ziet er nie goe uit..morgen(dinsdag) meer..

Ale goe weekend achter de rug op naar het volgende weekend-vakantie-midweek verblijf LOL :wink:

Nogmaals dank aan de organisatie-bedenkers-companie MINI-lovers..

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Di Okt 02, 2007 19:53

iets later dan de rest...maar ook ik wil hier nog een woordje van dank plaatsen !!
Zoals velen hier al vertelden een "subliem" weekend 8)
de sfeer was over het ganse weekend perfect, we hebben weer heel wat afgelachen :P
prachtige routes, die ook al was de weg nat, de wegligging van de MINI danig op de proef hebben gesteld :grin:
we hebben nx liever ... dus aan de organisatie, een dikke proficiat Afbeelding
het zal moeilijk worden om dit te verbeteren :wink:

Terug naar “Berichten Van Meetings”