geen benzine...heb ik al gehad,maak veel kilometers op een jaar...
dank,hoop op aangename/serieuze reacties

minibandit schreef:je eisen kwa prijs/bouwjaar lijken me redelijk scherp...
maar je kan mss toch PEPI hier op het forum eens raadplegen![]()
die heeft een One D en staat momenteel te koop denk ik !!
katjan schreef:deze al gezien ? Niet dat ik de wagen of die persoon ken hoor, maar kwam dit toevallig tegen en zag toen jouw oproep :
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=67271318
MINImal schreef:vreemd vind ik bijv ook dat de eerste foto van de mini is met de zwart-wit spiegels en dan later de 'typische' mini one d met zwarte buitenspiegels erop staat..daarom dat het handig zou zijn als hij zijn auto's gewoon afzonderlijk had geplaats ipv door elkaar en in groepsverband,denk ik dan
MINImal schreef:minibandit schreef:je eisen kwa prijs/bouwjaar lijken me redelijk scherp...
ja als je dan denkt dat mijn beste vriend zijne heeft verkocht voor 10.000 met deze criteria..nou ja..
katjan schreef:MINImal schreef:vreemd vind ik bijv ook dat de eerste foto van de mini is met de zwart-wit spiegels en dan later de 'typische' mini one d met zwarte buitenspiegels erop staat..daarom dat het handig zou zijn als hij zijn auto's gewoon afzonderlijk had geplaats ipv door elkaar en in groepsverband,denk ik dan
je kan hier inderdaad moeilijk uitmaken over welke het gaat. Normaal zal die eerste foto de one zijn denk ik. Die andere heeft een chrome grill en dat zal dan wel eerder een cooper zijn. Maar bij welke auto die velgen dan horen weet je dan ook weer niet...
Misschien eens gaan kijken ?
PEPI schreef:MINImal schreef:minibandit schreef:je eisen kwa prijs/bouwjaar lijken me redelijk scherp...
ja als je dan denkt dat mijn beste vriend zijne heeft verkocht voor 10.000 met deze criteria..nou ja..
Waarom heb je die dan niet gekocht ??![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast