FGA motorsport - tuning box
- alain cooper
- MINI Fan
- quicksilver
- MINI-aholic
- alain cooper
- MINI Fan
- quicksilver
- MINI-aholic
FGA chiptuning
hey,
ik heb mijn mini laten chiptunen bij FGA en het werkt echt feilloos. Mijn mini trekt echt heel goed op en gaat zonder problemen nr de 220km/uur.
ik ga hem trouwens op het einde van de maand binnenbrengen om hem up te graden (stage3) bij FGA-MOTORSPORT. Dan zal ik zo een 150pk hebben. en volgens de verkopers is het voel je het veel feller dan bij een mini cooper S
dus ja, ik zal je da volgende weten te zeggen he
peazzz
ik heb mijn mini laten chiptunen bij FGA en het werkt echt feilloos. Mijn mini trekt echt heel goed op en gaat zonder problemen nr de 220km/uur.
ik ga hem trouwens op het einde van de maand binnenbrengen om hem up te graden (stage3) bij FGA-MOTORSPORT. Dan zal ik zo een 150pk hebben. en volgens de verkopers is het voel je het veel feller dan bij een mini cooper S
dus ja, ik zal je da volgende weten te zeggen he

peazzz
- quicksilver
- MINI-aholic
hmm
yow morty,
hmm....ze zeiden mij dat het wel het maximum is dat ze uit een mini cooper kunnen halen.
er zijn er al een 5tal die rondrijden hier in brussel. waarvan ??n al gedurende een jaar met 150pk rondrijd en nog steeds geen probleem ondervindt. maar je moet er idd ni dagelijks mee zitten optrekken he..
btw mijn toffe, lieve alleswetende morty
....kan je mij mijn nickname niet veranderen pleazzzzzzzzzz (in LIL_MINIAC)
hmm....ze zeiden mij dat het wel het maximum is dat ze uit een mini cooper kunnen halen.
er zijn er al een 5tal die rondrijden hier in brussel. waarvan ??n al gedurende een jaar met 150pk rondrijd en nog steeds geen probleem ondervindt. maar je moet er idd ni dagelijks mee zitten optrekken he..

btw mijn toffe, lieve alleswetende morty

- quicksilver
- MINI-aholic
ik ben zelf van Brussel en ken 2 mensen die op een cooper S de zogenaamde 220pk tuning hadden van FGA (compressorwiel + box+uitlaat) , die 220pk waren er maar 210 op de testbank en geen van beiden heeft de 60.000km gehaalt (1 gescheurde cilinderkop de ander compressor kapot ) . Tunen doe je beter bij een echte tuner die zelf over een vermogenbank beschikt en die liever betrouwbaar werkt dan het maximum eruit proberen te halen .
greetyzzz
greetyzzz
- quicksilver
- MINI-aholic
Terug naar “Engine & Performance”