Thumper S (1320mini) 262,4 pk pg 75
- minibandit
- MINI Nutter
fred schreef:minibandit schreef:Dangixxer schreef:Content van die mannen! Antwoorden direct op mails, heel behulpzaam, alles wat ge verwacht eigenlijk!
had het u gezegd hé...![]()
Bij deze weet ik nu dus ook dat uw bluefins file ook van bij lohen komt? Goe gerief zal het wel zijn. Dus die sticker staat er niet enkel op voor de look
aan de mijne is nx fake...

Vandaag was het tijd om al een deeltje van de nieuwe spulletjes te plaatsen!
Weer eens iets nieuws en den Bandit zag dat goe zitten
(thx mate)
Eerst alle originele spulletjes eraf en dan de Sparkleads, Alta couplers voor de IC, GRS IC en de GRS diverter erop. En na een uurtje of twee en veel "sjauwelen" zat alles erop
Hier een eerste foto
En dan starten en rijden....
En wat een verschil!!!!!!!!!!!!!!
Bij mijn vorige aanpassingen (uitllaat en filter) heb ik nooit veel onderscheid gemerkt met ervoor, maar nu............super gewoon!
Hij gaat zoveel beter door de versnellingen. Vanaf 3000 toeren gaat hij er echt fel vandoor! ZAAALIG!!! Echt een aanrader!
Weer eens iets nieuws en den Bandit zag dat goe zitten

(thx mate)
Eerst alle originele spulletjes eraf en dan de Sparkleads, Alta couplers voor de IC, GRS IC en de GRS diverter erop. En na een uurtje of twee en veel "sjauwelen" zat alles erop

Hier een eerste foto

En dan starten en rijden....

En wat een verschil!!!!!!!!!!!!!!

Bij mijn vorige aanpassingen (uitllaat en filter) heb ik nooit veel onderscheid gemerkt met ervoor, maar nu............super gewoon!
Hij gaat zoveel beter door de versnellingen. Vanaf 3000 toeren gaat hij er echt fel vandoor! ZAAALIG!!! Echt een aanrader!
- minibandit
- MINI Nutter
Dangixxer schreef: En na een uurtje of twee en veel "sjauwelen" zat alles erop![]()
En dan starten en rijden....![]()
En wat een verschil!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
euhm gij sjauwelen en ik werken hé

ben blij dat ge nu al een verchil merkt !!
dat belooft voor de toekomst...

Ziet er zeker goed uit hoor!!!
Zou 'k ook wel willen... maar ben daar toch ooh zo onhandig in
Dat verschil van de power komt door betere koeling van de compressorlucht waardoor er een grotere dichtheid is en meer lucht en ook bezine in de cilinders kan wat resulteert in een krachtigere ontploffing? of heb ik me verkeerd geïnformeerd?
Nice work !
Zou 'k ook wel willen... maar ben daar toch ooh zo onhandig in

Dat verschil van de power komt door betere koeling van de compressorlucht waardoor er een grotere dichtheid is en meer lucht en ook bezine in de cilinders kan wat resulteert in een krachtigere ontploffing? of heb ik me verkeerd geïnformeerd?
Nice work !
fred schreef:Nu nog zo'n vorsteiner-achtige carbonmotorkap vol luchtsleuven voor nog betere luchtstroom![]()
Is er nu ook verschil qua sound ofzo?
Voor die extra luchttoevoer komen de Orciari luchthapperkes erop. En aan het vuil dat er achteraan mijn luchtfilter zit blijkt dat hij toch heel wat lucht pakt via het rooster vlak onder de voorruit. Dus zal volgens mij zeker wel invloed hebben op de hoeveelheid frisse lucht die de filter zal krijgen.
Een verschil in sound heb ik dankzij de IC niet echt gemerkt. Naar het schijnt is dit er wel als de pulley wordt vervangen, maar da's dus iets voor later.
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
minibandit schreef:Dangixxer schreef:minibandit schreef:en zijt ge al gewoon aan het "vernieuwde" vermogen...![]()
gisteren nog effe gaan "door"rijden.....
echt content van
zoveel gretiger dat hij is!!!!
de buitentemperatuur is nu ook wel ideaal hé !!
nu uw "scoopekes" nog en de filter eens kuisen...
das waar
maar ik heb ook wel een groot verschil gevoeld tussen het naar jou rijden en terug naar huis bolle!!! En toen was het even koud/warm he

ja de scoopekes.....

filter kuisen zal pas kunnen na dak product heb he......

Terug naar “Show & Shine - MINI”