They are very expensivekleinen_joris schreef:Mag ik weten hoeveel de verstralers en chrome tankdop hebben gekost ( mag ook via pm )
dat zijn de mods die ik mss nog ga plaatsen
Conrad's Lightning Blue-Orange Dooper
Heb deze namiddag gebeld naar de garage. Auto zou er morgen al bijzijn. Maar ze gaan hem niet klaar krijgen tegen dinsdagavond want de woensdag-morgen vetrek ik naar la douce france voor een verlengd weekendje. Dus wachten tot net voor de Clubman-show om hem af te halen (5 of 6 november zal het worden).
Vandaag foto's gaan maken in de garage. Hij stond daar tussen een 7-tal clubmannekes.
Ben toch blij dat ik nen gewone MINI gekocht heb hoor.
Diene clubman heeft nen even 'grote'
koffer als de mijne. En hem kopen voor da speciaal suicide deurke ??? Neje . Ik ben echt benieuwd wie er zo éne gaat kopen.
Het is dus duidelijk gene 'break'-versie hé.
Ciao
Ben toch blij dat ik nen gewone MINI gekocht heb hoor.
Diene clubman heeft nen even 'grote'
Het is dus duidelijk gene 'break'-versie hé.
Ciao
- minibandit
- MINI Nutter
- kleinen_joris
- MINI-aholic
Zoek mijne MINI tussen al de clubmannekes ?
Met de oorspronkelijke velgen :
Binnenaanzicht :
En de backside :
De overige foto's van de clubmannekes vind u hier :
http://s228.photobucket.com/albums/ee171/conrad7_photo/
Veel kijkplezier - en weet dat hij nog zijn verstralers - R99 velgen en zijn S-tankdop moet krijgen.
Ciao
Met de oorspronkelijke velgen :
Binnenaanzicht :
En de backside :
De overige foto's van de clubmannekes vind u hier :
http://s228.photobucket.com/albums/ee171/conrad7_photo/
Veel kijkplezier - en weet dat hij nog zijn verstralers - R99 velgen en zijn S-tankdop moet krijgen.
Ciao
hey ziet er goed uit conrad, welke kleur hebben de velgen? Heb je dan twee of vier verstralers genomen?
Ik zou er zo graag nog een paar bijwillen maar da kost toch geld, het is dat ik hier in huis nog vanalles wil veranderen wat ook geld kost, zoals behangen enzo. anders toch es voor mijne kerst ofzo verstralers vragen.
Ik zou er zo graag nog een paar bijwillen maar da kost toch geld, het is dat ik hier in huis nog vanalles wil veranderen wat ook geld kost, zoals behangen enzo. anders toch es voor mijne kerst ofzo verstralers vragen.
- freakymini
- MINI-aholic
Terug naar “Show & Shine - MINI”