Zoja... hoeveel ging die naar beneden?
minibandit schreef:Xefke schreef:Dacht ik eerst ook... maar ik werd even misleid door die "sneller door de bochten"... via tekst valt zulke ironie niet hard op hé![]()
RUSOR schreef:minibandit schreef:Xefke schreef:Dacht ik eerst ook... maar ik werd even misleid door die "sneller door de bochten"... via tekst valt zulke ironie niet hard op hé![]()
IK ken da probleem
A jullie zijn nog te misleidenHet ging over de stickertjes van de club.
De veren zijn besteld maar nog niet binnenIk moet nog even geduld hebben.
GRTS Danny
Xefke schreef:Hey Danny, staan die veertjes er nu al onder?
Vandaag gebeld voor veren, Marc van W&D Tuning zei idd dat de levertijd van de eibachs schommelt tussen 1 a 2 dagen tot enkele weken.
Ben alvast benieuwd
RUSOR schreef:Xefke schreef:Hey Danny, staan die veertjes er nu al onder?
Vandaag gebeld voor veren, Marc van W&D Tuning zei idd dat de levertijd van de eibachs schommelt tussen 1 a 2 dagen tot enkele weken.
Ben alvast benieuwd
Hoi,
Gisteren eens gebeld.... ze waren niet in stock bij de hoofdverdelerMaw ik moet er nog wat op wachten... ze gokken op een kleine veertien dagen voor er weer zijn en dan nog een dag of twee drie voor ze bij de plaatser aankomen. Het schijnt dat de nieuwe modelkes vrij populair zijn en dat ze met de veertjes even niet kunnen volgen. Vooral de mazoutstoofjes verkopen goed was de uitleg.... Alsof ik dat nog niet gemerkt had hier op het forum. Dus mijne SUV mini blijft nog even de hoogste van de bende
Die vindt je wel makkelijk terug op een MINI meeting hoor
![]()
Welk zou de mijne zijn![]()
![]()
Maar komt wel is in orde....
GRTS Danny
Xefke schreef:Lol !! Diene van mij lijkt zelfs lager, al zal dat vooral te maken hebben met 't feit dat ie wat verderop staat![]()
Zal wss best zo snel mogelijk bestellen als ik ze dit jaar nog wil![]()
laurensvd schreef:Eerst en vooral héél mooie mini.
Twee maanden geleden heb ik mijn ouders kunnen overtuigen als nieuwe auto een mini te nemen, maand geleden besteld en over een maandje zou hij binnen moeten zijn.
Zelfde kleurenschema maar als ik je foto's zo zie dan vind ik het zonde van de standaardvelgjes die erbij zitten. Een donkere velg icm zwarte dak/accenten staat énorm goed en de getinte ramen maken het gewoon àf.
Ik kan in iedergeval niet wachten op de verlaging want je bent meer en meer mijn droommini aan het configureren
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten