sscooper schreef:vandaag R gehoord... hij zei dat ze er vandaag met gingen beginnen... dus wie weet morgen eh...
en...

Dave C schreef:man man man, kom ik hier nog eens kijken en dan zulke verbouwingen nog aan die al knappe mini, knap Freek
![]()
tword tijd dak da allemaal nog is int real ga zien
grtz DC![]()
ps, zou die mister gps nu nog naast menne avatar staan![]()
ik ben curieuz
minibandit schreef:minibandit schreef:sscooper schreef:vandaag R gehoord... hij zei dat ze er vandaag met gingen beginnen... dus wie weet morgen eh...
en...![]()
![]()
die manne kloppe lange dagen precies
das nu al een week later...Gixxer gij hebt uwe ganse MINI laten spuiten zeker![]()
Dangixxer schreef:... Wel dat was best heel bevredigend te noemen met net iets meer dan 190 pk op het scherm![]()
![]()
![]()
..... Hierbij zijn we (gecorrigeerd) uitgekomen op 219 pk en 270 NM!!!![]()
.... A ja hoe rijdt hij nu.........
Wel ik kan alleen maar zeggen om eens mee te rijden en zelf te ervaren......![]()
Morty schreef:Dangixxer schreef:... Wel dat was best heel bevredigend te noemen met net iets meer dan 190 pk op het scherm![]()
![]()
![]()
..... Hierbij zijn we (gecorrigeerd) uitgekomen op 219 pk en 270 NM!!!![]()
.... A ja hoe rijdt hij nu.........
Wel ik kan alleen maar zeggen om eens mee te rijden en zelf te ervaren......![]()
Very nice result![]()
...
![]()
![]()
Dus ik zal blijkbaar echt eens moeten meerijden binnenkort
minibandit schreef:ge had die mannen van Beek hun gezicht moeten zien na de beide metingen
is dat een Works meneer...euhm NOPE !
is er dan al iets aan de software gedaan...euhm NOPE !
nauw dan is dat echt wel een ongeloofelijk goed resultaat...![]()
bij de eerste run zelfs een xtra run op hoge toerental gedaan om het onwaarschijnlijk goede resultaat te bevestigen...![]()
![]()
maar gaf net hetzelfde !!!! sow das lekker...belooft voor later op de dag...
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast